וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רוצים בוגדים בבית ספר": כך קיבלו את פני התלמידה מב"ש שגידפה את חיילי צה"ל

עודכן לאחרונה: 1.10.2024 / 11:45

תלמידים שרים נגד התלמידה שקיללה חיילים/ללא קרדיט

עשרות תלמידים בביה"ס זילברמן בבאר שבע הפגינו היום (שני) נגד חזרתה ללימודים של תלמידת כיתה ז' שגידפה את חיילי צה"ל. התלמידים שרו "לא רוצים בוגדים בבית ספר" וקראו קריאות. בתיעוד שהופץ נראים עוד רבים עומדים בסמוך להתרחשות ומתעדים את האירוע.

כפי שפורסם בוואלה שבע, תלמידת כיתה ז' בתיכון זילברמן בבאר שבע שהתבטאה בצורה קשה נגד חיילי צה"ל והושעתה - שבה ללימודים. התלמידה הושעתה מהלימודים בעקבות אמירותיה לכאורה כלפי משפחות של נופלים מ-7 באוקטובר וקריאותיה "חיילי צה"ל רוצחים" וכן "Free Palestine". התלמידה עצמה מכחישה שאמרה חלק מהדברים.

כזכור, לפני כשבועיים דיווחנו על אירוע חריג בתיכון זילברמן בבאר שבע, כאשר תלמידה טענה לכאורה שחיילי צה"ל רוצחים ומהומה פרצה במקום. אז הבהירו מהנהלת בית הספר כי "התרחש אירוע חריג שכלל אמירות מילוליות חריגות וקיצוניות שאין להם מקום בבית הספר. האירוע מטופל", והתלמידה הושעתה מספסל הלימודים.

פרקליטה של הילדה עו"ד שחדה אבן ברי מסר אמר כי התיעוד "מבייש כל מערכת חינוך בכל מקום בעולם" ואמר: "הקריאות הן תולדה של הסתה מחוץ לכותלי בית הספר, שמקבלות עידוד מאנשים קיצוניים מבחוץ ומ'למעלה', כולל קריאות של סגן ראש עיר בישראל לגרש את כל המשפחה". לדבריו, הילדה הכחישה שקראה לשחרר את פלסטין או שכינתה את חיילי צה"ל רוצחים, והוא טען כי היא "הביעה דעה לגיטימית על הסבל שנגרם לצד השני, ודבריה פורשו באופן מעוות". "לצערנו, מי שהפיץ את השקרים וסילף את דברי הילדה רצה בסילוף על מנת לגרום למהומה הזאת", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully