וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושעתה תלמידת התיכון מבאר שבע שטענה שחיילי צה"ל רוצחים

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 14:04

התלמידה מתיכון זילברמן נשלחה לביתה לאחר שקריאותיה הובילו למהומה גדולה בבית הספר בשבוע שעבר. עמותת זכויות אדם פנתה למנהלת המוסד כדי שתספק הסברים לאותו "אירוע בריונות המוני והסתה כלפי ערבים", כלשונה

תלמידת שכבה ז' בביה"ס תיכון זילברמן בבאר שבע הושעתה היום (ראשון) מהלימודים לאחר שצעקה דברים בגנות צה"ל, ובכך גרמה למהומה בשכבה.

כזכור, בשבוע שעבר התרחש האירוע החריג בתיכון, לאחר שהתלמידה צעקה "Free Palestine, חיילי צה"ל רוצחים". "אחת הבנות מהמגזר מתחילת השנה מתנהגות מוזר", סיפרה תלמידה בתיכון, "אפשר להבין טוב מאוד שהיא לא כל כך עצובה או מודאגת מהמלחמה ומהמצב שאנחנו נמצאים בו. אז היום היא פשוט אמרה כנראה את מה שהיא חשבה כל הזמן הזה, היא פשוט צעקה 'לשחרר את פלסטין' ושהחיילים שלנו רוצחים ושהאנשים בעזה מסכנים. ואז נהיה בלאגן רציני, כל הילדים יצאו, צעקו, כעסו".

המהומה שפרצה בעקבות דבריה של התלמידה

מהומה במקיף זילברמן בבאר שבע/צילום פרטי

בתוך כך, פנו הבוקר מעמותת שותפות-שראקה למנהלת בית הספר וביקשו את התייחסותה למה שהגדירו אירוע בריונות המוני של אלימות מילולית קשה והסתה כלפי ערבים באופן כללי, וכלפי התלמידים הערבים בבית הספר בפרט".

לפי העמותה, "קריאות המון התלמידים המשולהב ("שיישרף לכם הכפר") מהוות איום מפורש והסתה לאלימות על בסיס לאום , ולכן יוצרות סביבה מסוכנת עבור התלמידים נגדם הושמעו הקריאות (כשיש הסתה, יש סכנה שהיא תוביל למעשים)". לסיום כתבו כי "אירוע כה בוטה בין כתלי בית הספר משפיע על כלל התלמידים, על צוות המורים, ואף על קהילת ההורים, ומאיים על היחסים בין כל חברי קהילת בית הספר".

ממשרד החינוך טרם התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully