וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אירוע חריג בתיכון בב"ש - תלמידה טענה שחיילי צה"ל רוצחים, מהומה פרצה

עודכן לאחרונה: 19.9.2024 / 14:31

מהומה בתיכון זילברמן בבאר שבע: תלמידה צעקה "Free Palestine - חיילי צה"ל רוצחים", ובמקום התפתחה מהומה. ההנהלה כתבה להורים: "היום התרחש אירוע חריג שכלל אמירות מילוליות חריגות וקיצוניות שאין להם מקום בבית הספר. האירוע מטופל"

מהומה במקיף זילברמן בבאר שבע/צילום פרטי

אירוע חריג התרחש הבוקר (חמישי) בתיכון זילברמן בבאר שבע, כאשר תלמידה משכבה ז' צעקה "Free Palestine, חיילי צה"ל רוצחים". בעקבות הדברים נערים ונערות התגודדו, צעקו וזעמו על האמירה הקשה הנאמרת בזמן מלחמה.

"אחת הבנות מהמגזר מתחילת השנה מתנהגות מוזר", סיפרה תלמידה בתיכון, "אפשר להבין טוב מאוד שהיא לא כל כך עצובה או מודאגת מהמלחמה ומהמצב שאנחנו נמצאים בו. אז היום היא פשוט אמרה כנראה את מה שהיא חשבה כל הזמן הזה, היא פשוט צעקה 'לשחרר את פלסטין' ושהחיילים שלנו רוצחים ושהאנשים בעזה מסכנים. ואז נהיה בלאגן רציני, כל הילדים יצאו, צעקו, כעסו".

אמא שבנה לומד בבית הספר אמרה: "בעלי מתחילת המלחמה נמצא בעזה, הילדים שלנו רואים אותו פעם בחודש. כולנו חוששים לחיי החיילים שמגינים עלינו בגופם, ואז באה ילדה ואומרת כזאת אמירה מקוממת, אני לא מוכנה לעבור על כך בשתיקה. אני מאוד מקווה שיטפלו בזה כמו שצריך, אין לאמירות מהסוג הזה מקום - לא במערכת החינוך ולא בכלל".

מבית הספר נמסר להורים כי "התרחש אירוע חריג בשכבה ז', שכלל אמירות מילוליות חריגות וקיצוניות שאין להן מקום בבית הספר. חשוב לי להדגיש שלא הייתה אלימות פיזית בשום שלב, והאירוע מטופל ביחד עם הרשות והפיקוח של משרד החינוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully