וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרת לביה"ס: התלמידה מבאר שבע שגידפה את חיילי צה"ל תשוב ללימודים

עודכן לאחרונה: 30.9.2024 / 11:21

לפני שבועות בודדים החלה סערה בתיכון זילברמן בבאר שבע, לאחר שתלמידת כיתה ז' אמרה בפני בני משפחות של נופלים מ-7 באוקטובר כי "חיילי צה"ל רוצחים". כעת נודע כי היא שבה לספסל הלימודים - ויש מי שזועמים

מהומה במקיף זילברמן בבאר שבע/צילום פרטי

תלמידת כיתה ז' בתיכון זילברמן בבאר שבע שהתבטאה בצורה קשה נגד חיילי צה"ל והושעתה - תשוב ללימודים. בעקבות אמירותיה של התלמידה, כלפי משפחות של נופלים מ-7 באוקטובר וקריאות "חיילי צה"ל רוצחים" וכן "Free Palestine", פרצה סערה בתיכון, אך כעת היא צפויה לשוב לספסל הלימודים ולהמשיך את השנה כסדרה. עם זאת, יש מי שזועמים על ההחלטה ודורשים למצות את כלל הפעולות האפשריות מול הורי התלמידה ונגד אמירות קשות שנאמרו בשעת מלחמה.

מקיף זילברמן בבאר שבע. וואלה שבע / נועה גבאי,
מקיף זילברמן בבאר שבע/וואלה שבע / נועה גבאי

כזכור, לפני כשבועיים דיווחנו על אירוע חריג בתיכון זילברמן בבאר שבע, כאשר תלמידה טענה שחיילי צה"ל רוצחים ומהומה פרצה במקום. אז הבהירו מהנהלת בית הספר כי "התרחש אירוע חריג שכלל אמירות מילוליות חריגות וקיצוניות שאין להם מקום בבית הספר. האירוע מטופל", והתלמידה הושעתה מספסל הלימודים.

כבר אז זעמו ההורים על האירוע, וגם כעת יש מי שדורשים טיפול מהותי מעבר להרחקה קצרה. "אפשר להבין טוב מאוד שהיא לא כל כך עצובה או מודאגת מהמלחמה ומהמצב שאנחנו נמצאים בו. אז היום היא פשוט אמרה כנראה את מה שהיא חשבה כל הזמן הזה", אמרה אחת התלמידות. מנכ"ל קול רבני לזכויות אדם אמר כי הוא "מצפה מהמנהיגות בבאר שבע לצאת נגד אלימות וגזענות ולתת למחנכים את הכלים לייצר תהליכים בתוך הכיתות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully