וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן ראש העיר באר שבע הודה בתקיפת בן המיעוטים בתחנת הדלק בכפר עזה

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 14:26

לפני שבוע טען עורך דינו של סגן מנהל תחנת הדלק, שהותקף על ידי חייל מילואים, כי התוקף הוא לא אחר מאשר שמעון טובול, סגן ראש עיריית באר שבע. טובול הכחיש, אך הבוקר הודה עורך דינו במיוחס לו

חייל המילואים בכניסה לתחנת הדלק/צילום פרטי

סגן ראש העיר באר שבע שמעון טובול הודה היום (ראשון) במשטרה שתקף את הצעיר בתחנת הדלק בכניסה לקיבוץ כפר עזה. הצעיר, אברהים אבו עסא, סגן מנהל התחנה, תועד כשהוא מותקף על ידי חייל מילואים, לטענת מנהל התחנה בגלל מוזיקה חזקה בערבית שבקעה ממכוניתו. עד עתה הכחיש טובול מכל וכל את הטענה, ואמר כי הוא אינו האדם שמופיע בתיעוד מהתקרית.

בשבוע שעבר פנה פרקליטו של אבו עסא, עו"ד שחדה אבן ברי, למפקד מחוז דרום במשטרה ניצב אמיר כהן ולמפקד תחנת שדרות סנ"צ מידד לביא, וטען כי התוקף של מרשו הוא טובול. לדבריו, אבו עסא "זיהה את איש המילואים, התוקף, בתור שמעון טובול, איש ציבור מוכר המשמש כסגן ראש עיריית באר שבע". לטענתו, "האירוע מתועד מכל זווית אפשרית, ואין כל בעיה בזיהוי התוקף והבאתו לדין, ואולם עד כה נמנעת המשטרה מלבצע את הפעולות המינימליות על מנת לעצור ו/או להביא את התיק להכרעה ו/או למצות את הדין עם התוקף".

אבן ברי אף הוסיף כי לטענת מרשו, "אותו איש מילואים, התוקף, ממשיך להגיע אל תחנת הדלק, במפגיע ובאופן מופגן, תוך שהוא מטיל אימה באופן בריוני על עובדי התחנה, כך שלא רק שלא בוצע מעצר עד כה, אלא גם הרחקתו מהתחנה לא בוצעה, דבר אשר יכול להידרדר לכיוון אלים ביותר מצד התוקף, ואף לסכן את חייהם של עובדי התחנה והסובבים".

כשנשאל טובול אם הוא האדם שתועד תוקף את אבו עסא, הוא ענה בקצרה: "לא אני". אולם היום עורך דינו משה סוחמי תיאר את שאירע, אמר כי מרשו הוא שתקף את הצעיר, והסביר כי האירוע החל לאחר שאזרח ישראלי פנה לחיילים, וסיפר להם שבן מיעוטים כמעט דרס אותו.

"טובול נמצא כבר 200 ימים בעזה", סיפר, "הם היו בתפקיד אבטחת ציר. אחד האזרחים פונה אליו ואומר שבן מיעוטים חתך אותו בכביש וניסה להוריד אותו מהכביש. הוא פונה אליו והם מתארגנים לצאת לציר, ואז מזהה את בן המיעוטים ואומר שזה הרכב שנכנס לתחנה. טובול ניגש לרכב, פונה אל האזרח, ואז הוא אומר 'שהחיילים של צה"ל יישרפו', ואז החל העימות והדחיפות". הצעירים הערבים הכחישו שאמרו את המשפט. לדברי סוחמי, בצבא נערכו שני תחקירים לתקרית, בהם נמצא שטובול התנהג "ללא דופי". עורך הדין אף הוסיף כי מצופה מכל חייל, "בטח בתקופה כזו", להתנהל באותה צורה בסיטואציה דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully