וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל מילואים נתפס מכה בן מיעוטים: "הכל בגלל מוזיקה חזקה מהאוטו"

שבע דרום, יניר יגנה

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 17:05

חייל מילואים צולם מאיים עם נשקו על בן מיעוטים שעבד בתחנת דלק "רק בגלל מוזיקה חזקה מהאוטו" לדברי מנהל התחנה

חייל המילואים בכניסה לתחנת הדלק/צילום פרטי
חייל המילואים בכניסה לתחנת הדלק. צילום פרטי,
חייל המילואים בכניסה לתחנת הדלק/צילום פרטי

חייל מילואים נצפה במצלמת האבטחה של תחנת דלק בכפר עזה כשהוא מכה ואף מאיים עם נשקו על צעיר, בן מיעוטים, לדברי מנהל התחנה בעקבות "מוזיקה חזקה בערבית שנוגנה מהאוטו".

האירוע קרה ביום ראשון האחרון בתחנת הדלק דור אלון. איברהים, תושב שדרות ומנהל התחנה באותו היום מספר: "הגיע עובד למשמרת עם מוזיקה ברקע (דחייה). הוא העמיד את הרכב בחניה וירד להחתים כרטיס והתכוון לחזור לרכב לכבות את הרכב והשירים. בזמן הזה היה חייל שנכנס לתחנה וקרא לו החוצה. העובד יצא ואז החייל תפס אותו מהעורף דחף אותו לכיוון הרכב תוך כדי שהוא מקלל אותו, אומר לו לכבות את השירים ומאיים עליו. ברגע שהחייל דחף אותו על הרכב העובד כיבה את המוזיקה והחייל הביא לו סטירה והרים עליו נשק".

איברהים המשיך ואמר: "היו עוד כמה חיילים במקום שהפרידו והעובד נכנס אלי עם פנים אדומות ואמר שחייל תקף אותו. יצאתי לברר מה קרה ולמה הוא בעצם תקף את העובד, ניגשתי אליו ושאלתי אם קרה משהו ואז הוא התקדם לכיווני תוך כדי שהוא צועק תיכנס או שאני יהרוג גם אותך. החיילים שהיו איתו במקום תפסו אותו ואת הנשק ובמזל הוא לא ירה בי".

ח"כ יוסף עטאונה שלח מכתב למפקד מחוז דרום במשטרה ומפקד פיקוד דרום בדרישה למצוא את החייל ומצות איתו את הדין: "אני פונה אלייך להתערב באופן אישי באירוע זה ולדאוג שימצו את מלוא חומרת הדין עם התוקף. גם בכדי לעשות צדק עם הקורבנות וגם בכדי למנוע את האירוע הבא שבו נושאי נשק עושים מה שבא להם".

  • עוד באותו נושא:
  • תחנת דלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully