וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר של ראש עיריית ערד למי שניפץ את פסל האהבה בעיר ומי הקים אותו מחדש?

עודכן לאחרונה: 26.9.2024 / 12:27

לפני כשלושה חודשים אלמונים ניפצו את פסל האהבה בערד, הוא שופץ והוצב במקום שוב, אך גם אז הגיעו אלמונים והרסו אותו. כעת ראש העיר, יאיר מעיין, במסר ברור לאותם פורעי חוק ומציג את הפסל לאחר חידוש של אמן המתכות

פסל האהבה שב למקומו בערד/צילום באדיבות עיריית ערד

בחודש יוני האחרון אלמונים ניפצו את פסל האהבה בערד, כבר אז גינה את המעשה ראש העיר, יאיר מעיין, "מזועזע ובטוח שמשטרת ישראל תמצא את העבריין ותמצה איתו את הדין". כחודשיים לאחר המעשה פעלו בעיר לחדש את הפסל ולהשיב אותו לקדמותו ומקומו. ואכן לאחר שחזור מרשים שב פסל האהבה למקומו.

אולם, באוגוסט האחרון נודע כי שוב אלמונים ניפצו את פסל האהבה בערד. אז אולי אהבה זה כואב, אך לא ברור מדוע הפסל הספציפי הזה שעומד זמן רב בעיר מפריע למישהו שמתאמץ פעם אחר פעם לנפץ אותו. "פושע ועבריין מחוצף שבר את הפסל, ניסה לקבוע עובדות בשטח ולהשליט טרור בשיח הציבורי" אמר אז ראש העיר.

כעת, החליטו בעיר כי לאחר שחזור הפסל ע"י אמן המתכות איציק גמליאל, הפסל שוב יחזור למקומו חרף הניסיונות הרבים להסירו על ידי הרס וניפוץ. יאיר מעיין, ראש עיריית ערד, אמר במעמד השבת הפסל למקומו: "הפסל חזר למקומו כמו שהתחייבנו. את הפסל שברו באלימות, אנחנו לא נקבל שום אלימות ולא ניכנע לשום אלימות. יש אנשים שלא אוהבים את הפסל אז שלא יעברו כאן, שיעברו דרך רחוב אחר. הפסל הזה נמצא כאן המון שנים רבות, פסל של הפסלת לאה מיכלסון. האומן איצק גמליאל שיחזר אותו מפלדה. זה סמל בערד לסובלנות, אנחנו נקבל את זה פה, זה שנים רבות נמצא בעיר, הפסלת לאה מיכלסון אמנים שיצרה המון פסלים לטובת העיר שנמצאים כאן עד היום. אני קורא לכל תושבי ערד תכילו, תכבדו אחד את השני. אנחנו לא נקבל כאן שום אלימות, אם שוב יפגעו בפסל אנחנו לא נהסס לפעול. אני מאחל לכולם שנה טובה ומתוקה ושבעזרת השם כל החטופים יחזרו במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully