וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ניפץ את פסל האהבה?

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 10:37

אהבה זה כואב: למישהו הפריע שפסל האהבה עומד שלם בערד והחליט לנפץ אותו לרסיסים. ראש העיר בעקבות המעשה "מזועזע ובטוח שמשטרת ישראל תמצא את העבריין ותמצה איתו את הדין"

לאחר ניפוץ פסל האהבה, יאיר מעיין, ראש עיריית ערד, מגנה בחריפות את המעשה בעירו הלילה. עוד הוסיף לציין מעיין כי הוא מזהיר מפני האשמה קולקטיבית נגד ציבור כלשהו. בנתיים הוגשה תלונה למשטרה בעקבות האירוע החריג וזו תחקור במטרה למצא את האחראים לוונדליזם המכוער.

"אני מזועזע מהמעשה הנפשע של קיצוניים חשוכים שניפצו את פסל האהבה הלילה. הוגשה תלונה במשטרה ואני בטוח שמשטרת ישראל תמצא את העבריין ותמצה אתו את הדין. אנחנו לא נאפשר לאנשים קיצוניים לפעול בעיר ונילחם בהם מלחמת חורמה. ערד מכבדת את כל הקהילות בעיר בסובלנות וכבוד הדדי. ותפעל למגר תופעות חשוכות וקיצוניות של אנשים אלימים באפס סובלנות".

עוד ציין כי אין להכליל ציבור שלם והודיע על כוונת העירייה לשחזר את הפסל "כדאי להמתין לחקירת המשטרה ולא להכליל ולהאשים קהילה מסוימת במעשה הנפשע של עבריין אלים. העירייה תשחזר את הפסל ותציב אותו מחדש , לא יעזור לאף אדם לפעול באלימות. שמחתי לראות את הודעת הגינוי של מנהיגות קהילת גור בעיר כנגד הארוע החמור".

  • עוד באותו נושא:
  • חדשות
  • ערד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully