וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: עשרות תומכי העסקה ומתנגדיה הפגינו בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 9:37

אמש התקיימה בבאר שבע צעדה ערבית-יהודית נגד המלחמה ובעד עסקת חטופים בהשתתפות עשרות מפגינים. לאחר שביקשו מהמשטרה למנוע את קיום האירוע וסורבו, הגיעו למקום עשרות מפגינים שעמדו מולם

הפגנה בבאר שבע/צילום: בצלמו

אמש (שלישי) התקיימו בבאר שבע הפגנות בעד ונגד עסקת חטופים והפסקת הלחימה ברצועת עזה, בהשתתפות עשרות בני אדם בכל צד. אתמול בבוקר עוד היו מי שיצאו נגד הכוונה לקיים צעדה יהודית-ערבית, בהם סגן ראש העיר שמעון טובול, שביקש לאסור את קיום הצעדה, ואמר: "זו הפגנה של חד"ש, מי שישתתף בה זה ח"כ טלב א-סאנע. ההפגנה הייתה אמורה להתקיים בחיפה ובעוד מקומות ושם ביטלו את זה, שם השכילו להבין שהתומכי טרור האלה לא אמורים להגיע כדי להתסיס את האווירה. גם מבקשי הבקשה הם לא תושבי באר שבע, כל מי שמסביב זה אנשים חיצוניים שבאים להתסיס את האווירה".

שעות לאחר שדנו בבקשה לקיים את הצעדה ובבקשה לאסור אותה, החליטה המשטרה לאפשר את קיום הצעדה. בתגובה אמר ח"כ אלמוג כהן כי "בזמן שחיילינו נלחמים ומקריבים את חייהם בשדה הקרב, ובעוד המדינה כואבת ומדממת בעקבות רצח החטופים ומאות הקורבנות, מתקיימת בלב באר שבע הפגנה כנגד חיילי צה"ל".

ואכן, בשעות הערב הגיעו כאמור עשרות מפגינים, הן תומכים והן מתנגדים, בהם גם ח"כ כהן. הוא עמד מול מארגני הצעדה, ויצא בקריאות נגד ההפגנה - שלטענתו שמעניקה לגיטימציה לחמאס ופוגעת בכבודם של לוחמינו הנלחמים בשדה הקרב.

כוחות משטרה שהיו במקום מנעו חיכוכים והשליטו סדר בין שני הצדדים, וההפגנות הסתיימו ללא עימותים חריגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully