וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרף הביקורת, המשטרה אישרה לקיים את הפגנת השמאל בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 17:00

מפקד המחוז אישר לקיים את ההפגנה, שמארגניה טוענים כי היא למען השלום והשוויון. "הפגנה כזו היא ניתוק מוחלט מהמציאות", אמר ח"כ אלמוג כהן, שהודיע כי יגיע להפגין במקום, לצד סגן ראש העיר

המשטרה אישרה לקיים הערב (שלישי) את ההפגנה היהודית-ערבית נגד המלחמה ובעד עסקת חטופים. סגן ראש העיר שמעון טובול וח"כ אלמוג כהן קראו להגיע ולהפגין במקום כנגד.

"לצערי מפקד מחוז דרום אמיר כהן החליט לאשר את ההפגנה בבאר שבע, נגד דעת נבחרי הציבור והעייריה", אמר טובול, שיצא נגד האירוע ואף פעל בניסיון לבטלו. "חייבים לצאת יחד, לתת אהבה לחיילי צה"ל! אסור לנו לתת לתומכי הטרור את התענוג הזה. יחד, באהבה, ללא אלימות, רק עם שירים ועם תפילה, נבוא להוכיח שעם ישראל חי וקיים".

כרזת ההפגנה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כרזת ההפגנה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"בזמן שחיילינו נלחמים ומקריבים את חייהם בשדה הקרב, ובעוד המדינה כואבת ומדממת בעקבות רצח החטופים ומאות הקורבנות, מתקיימת בלב באר שבע הפגנה כנגד חיילי צה"ל", מסר ח"כ כהן. "אגיע יחד עם תושבי העיר באר-שבע לדרוש את כבודם של חיילי צה"ל וכוחות הביטחון הנלחמים למעננו". כהן הוסיף כי "הפגנה כזו היא ניתוק מוחלט מהמציאות ומעניקה לגיטימציה לחמאס הנאצי. אסור לאפשר לתומכי הטרור לפגוע במרקם החיים העדין בעיר".

כפי שפורסם בוואלה שבע, מארגני ההפגנה פרסמו את ההפגנה כאירוע בעד שלום ושוויון. "הצטרפו אלינו לצעדה נגד המלחמה, למען עסקה שתחזיר את כולם הביתה ולמען השלום. נצא בשעה 19:00 ממרכז המורים ונצעד למשכן אמנויות הבמה, שם נקיים עצרת תחת הכותרת 'הנגב בעד שלום ושוויון'", כתבו בעברית ובערבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully