וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה ארגמני על השהות בשבי לצד איתי סבירסקי

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 21:44

נועה ארגמני משתפת בסטורי שלה על התקופה בשבי לצד איתי סבירסקי "ברגע שנכנסת לחדר הבנתי שיש כאן מישהו שאוכל לסמוך עליו" והוסיפה "אעשה את הכי טוב שלי כדי להעניק לך קבורה ראויה"

נועה ארגמני שחולצה מהשבי ב"מבצע ארנון" משתפת בסטורי שלה על השהות לצד איתי סבירסקי "הכרנו אחת את השניה במסע המשותף שלנו ביחד בעזה, עוד ב7 באוקטובר. כבר ברגע שבו נכנסת לחדר הבנתי שיש כאן מישהו שאוכל לסמוך עליו".

בדבריה מספרת נועה על חבר הנפש שהכירה בנסיבות הקשות ומודה לו על שהיה שם בשבילה. "לאורך כל הדרך היית לצידי ואני לצידך, היית החבר נפש שלי, האיש שיחה שלי והאח הגודל שאף פעם לא היה לי. לימדת אותי את המורכבות של הנפש ואיך כל אחד מאיתנו מתמודד עם דברים בדרך אחרת, שאין דרך נכונה, כל אחד והדרך שלו".

בסוף דבריה היא מבקשת להודות לו ומבטיחה לפעול להשבתו לקבורה ראויה "אני מודה לך על הימים שהייתי מבועתת מפחד ותמיד אמרת לי "אני פה איתך. זה קשה, אבל אני פה איתך". אז כבר 191 ימים שאתה לא פה איתי, וזה עדיין לא נקלט שאנשים חפים מפשע נרצחים. כל מה שנותר לי להגיד זה תודה. תודה שהיית לצידי במשך כל הזמן הזה, תודה שהקשבת לפחדים שלי, תודה שפשוט היית שם. אני מבטיחה לך שתמיד תהיה חלק ממני, שלעולם לא אשכח אותך ושאעשה את הכי טוב שלי על מנת להעניק לך קבורה ראויה".

"הלוואי והייתה יודע כמה כולנו אוהבים אותך"

הפוסט שכתבה נועה ארגמני על איתי סבירסקי. צילום תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א',
הפוסט שכתבה נועה ארגמני על איתי סבירסקי/צילום תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

נועה חולצה מהשבי בתחילת חודש יוני האחרון ומאז לא מפסיקה לפעול ולקרוא להשבת החטופים שנותרו משבי חמאס. בסרטון הראשון שצילמה עם חזרתה אמרה "צריך לעשות הכל על מנת שנוכל להחזיר אותם הביתה". ומאז היא ממשיכה להיפגש עם משפחות של חטופים, לספר כל פרט ופרט של השהות לצד היקרים להם ולהעניק מעט תקווה.

כעת, היא נמצאת עם משפחות חטופים בארה"ב במטרה להשמיע את קולם של החטופים ולקדם את השבתם במהרה הביתה. מוקדם יותר היום (ג') היו מי שהתבטאו בחריפות כנגד החלטתה לטוס עם ראש הממשלה, אך מנגד יש מי שתומכים בה ושולחים לה חיזוקים על המהלך האמיץ והנחישות לפעול בכל זירה אפשרית ולהשמיע את קולה, קול של חטופה שחזרה מהשבי ועושה את הכי טוב שלה עבור אלו שעדיין לא שבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully