וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נועה ארגמני מדברת לראשונה

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 19:34

פחות מחודש לאחר ששוחררה מהשבי, נועה ארגמני, מדברת לראשונה ויש לה מסר חשוב לכולנו "אני רוצה להודות לכל מי שלקח חלק במבצע החילוץ. הדבר שהכי העסיק אותי בשבי הוא הדאגה להורים שלי"

אחרי שחרורה מהשבי: נועה ארגמני במסר מוקלט בכיכר החטופים/מטה משפחות החטופים
אחרי שחרורה מהשבי: נועה ארגמני במסר מוקלט בכיכר החטופים/מטה משפחות החטופים

בדבריה אמרה נועה: "אני נועה ארגמני, נחטפתי לעזה בשביעי באוקטובר. הוחזקתי על ידי החמאס שמונה חודשים וחולצתי על ידי כוחות הביטחון בשמיני ליוני. בתור ילדה יחידה להורים שלי, בתור ילדה לאמא אשר חולה במחלה סופנית, הדבר שהכי העסיק אותי בשבי זה הדאגה להורים שלי. זו זכות גדולה להיות פה אחרי 246 יום בשבי החמאס. זכות גדולה להיות לצד אמא שלי, אחרי שמונה חודשים של אי וודאות וזכות גדולה לראות את ההורים שלי מוקפים בכל כך הרבה אנשים טובים.

אני רוצה להודות לכוחות הביטחון ולצבא שלנו, לחיילים, אנשי המילואים, הכוחות המיוחדים ולכל מי שלקח חלק במבצע החילוץ וסיכן את חייו על מנת שאוכל לחזור הביתה. אני משתתפת בצעד משפחתו של ארנון זמורה, שנפל בעת מבצע החילוץ שלי ושל שלושה חטופים נוספים. ליבי עם משפחתו. ארנון הוא גיבור ישראל ובזכותו אנחנו כאן.

תודה ענקית למשפחה ולחברים ולכל מי שהשמיע את הקול שלנו בזמן שלא יכולנו לדבר. תודה לכל האנשים הנפלאים שתמכו במשפחה שלי בזמנים הקשים, לכל מי שתרם, התפלל ושנתן מעצמו בתקופה הארוכה הזאת. מאוד מרגש לחזור הביתה ולשמוע על כל האנשים הטובים שעזרו ותמכו. אני אנצל את המעמד הזה בשביל להזכיר שיש עוד 120 חטופות וחטופים בשבי החמאס, ובניהם אבינתן אור, בן זוגי, שממנו הופרדתי ברגע החטיפה. אמנם אני נמצאת בבית עכשיו, אך אי אפשר לשכוח את החטופות והחטופים שעד היום נמצאים בשבי החמאס וצריך לעשות הכל על מנת שנוכל להחזיר אותם הביתה".

וסיימה במסר חשוב לכולנו: "אני מאחלת לכולנו ימים שקטים יותר, שנהיה מוקפים במשפחה, בחברים, באנשים טובים ובעיקר שנדע לאהוב ולא לשנוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully