וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נועה ארגמני נרגשת למראה החגיגות בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 1:12

על רקע השלט שתלו במרכז הקהילתי בשכונת כלניות למען השבתה של נועה ארגמני, חוגגים כעת תושבי השכונה את חזרתה (וידאו)

לאחר שהגיעו בשעות הצהריים הבשורות המרגשות על חזרתה מהשבי של נועה ארגמני, התארגנו תושבי שכונת מגוריה, כלניות, בבאר שבע, ויצאו לחגוג סמוך לביתה. משם המשיכו אל המרכז הקהילתי, שם רקדו ושמחו בקריאות "עם ישראל חי" ובהנפת דגלי ישראל, כשברקע השלט שתלו בתחילת המלחמה למען השבתה הביתה.

בין התושבים שחגגו ושמחו בעקבות חזרתה של נועה הביתה היו יעל היזמי ומורן אפק, תושבות שכונת כלניות, שיחד עם כל תושבי השכונה ליוו את משפחת ארגמני לאורך שמונה חודשים מלאי דמעות ותפילות. יעל ומורן שוחחו עם נועה בשיחת וידאו מרגשת, והראו לה את השמחה הגדולה של תושבי השכונה לכבודה. נועה הנרגשת שלחה את אהבתה והודתה לכולם.

יעל היזמי מסרה לוואלה שבע: "אנחנו שמחים, נרגשים ומצפים להגעתה הביתה נחגוג ונשמח יחד איתה זו הייתה שבת מרגשת. לצד הכאב שאיבדנו את לוחם הימ"מ ארנון זמורה יהי זכרו ברוך. אנחנו מקווים לשמוע רק בשורות טובות מעכשיו".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
חגיגות לצד התמונה של נועה ארגמני. מאיר אבן חיים,
חגיגות לצד התמונה של נועה ארגמני/מאיר אבן חיים

מורן אפק מסרה לוואלה שבע: "כל תושבי השכונה שמחים ונרגשים שכל התפילות שלנו נשמעו והתגשמו. הלוואי ויהיו לנו עוד בשורות טובות כאלה לשאר החטופים שלנו, כי אין לנו ארץ אחרת. שוחחנו עם נועה היקרה, הראנו לה את החגיגות כאן, היא התרגשה ובכתה, אבל בכי כזה אנחנו מוכנים לקבל. שמחים עם משפחת ארגמני, יעקב וליאורה היקרים, ומצטערים לשמוע על לוחם הימ"מ ארנון זמורה שנפל בקרב, יהי זכרו ברוך".

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully