וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוצמה נשית, גרסת הקוקטיילים

עודכן לאחרונה: 14.7.2024 / 12:40

נינה גולדפרב רק בת 27 וכבר מתפעלת עסק מצליח של בר קוקטיילים

מכינה קוקטיילים. נינה. פרטי,
מכינה קוקטיילים. נינה/פרטי

קבלו את נינה גולדפרב, בת 27 מבאר שבע, סטודנטית לתואר שני במנהל עסקים ביום ובעלת עסק של בר קוקטיילים נייד לאירועים פרטיים בדרום בלילה. אם אתם בליינים בחיי הלילה אתם ודאי תזהו אותה כמיס מרטיני.

"הייחוד שלנו הוא שכל הספקיות שלנו הן נשים. חשוב לנו להביא את הכוח הנשי מאחורי הבר ומכאן השם - Miss Martini", מספרת גולדפרב. אם זיהיתם את השם, זה בטח בגלל הריאיון שקיימנו איתה לפני כשבועיים, על עבודת ההסברה שעשתה ברחבי אירופה. אבל עכשיו היא חזרה לבאר שבע וגם למה שהיא אוהבת לעשות - להכין קוקטיילים מיוחדים.

"אני נמצאת בעולם האלכוהול וחיי הלילה כבר מעל עשור, נכנסתי לשם מתוך אהבה למיקסולוגיה אך בעיקר לאנשים והרצון לקחת חלק בשמחות שלהם. לפני כ-3 שנים החלטתי לצאת לדרך עצמאית בתחום ולשלב את הערכים שאני מאמינה בהם: כוח נשי, כשרות וטבעונות. מעבר לקוקטיילים אנחנו מספקות חוויה טעימה, ייחודית ואישית שמותאמת לקונספט האירוע - מהתאמת תפריט קוקטיילים ועד לתמונות אישיות/לוגו האירוע בהדפסה אכילה על הקוקטיילים", היא מספרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מיס מרטיני. פרטי,
מיס מרטיני/פרטי

"כל שנה אני תורמת מעשר מהכנסות העסק לעמותות שונות, כמו כן מתחילת המלחמה אנחנו תורמות למטה משפחות החטופים. הנושא קרוב אליי אישית, לשמחתי חברה שלי חולצה מהשבי על ידי החיילים הגיבורים שלנו, ואני מקווה ומתפללת שכל המשפחות והחברים של כל החטופים יזכו לרגע המאושר הזה, לפגוש שוב את יקיריהם".

"הקוקטייל האהוב עליי זה קוקטייל הבית שלנו - מרטיני. ג'ין, ורמוט מרטיני ביאנקו, פסיפלורה, ליצ'י, סאוור. קוקטייל sweet-sour בטעמי פירות טרופיים. בעמוד האינסטגרם שלנו אנחנו משתפות קוקטיילים פשוטים בהכנה ביתית לפי פירות העונה, במטרה להשתמש במרכיבים טריים. עכשיו בקיץ אני ממליצה על הקוקטייל סאנסט שלנו בטעם אבטיח, מוחיטו וסאוור על בסיס וודקה/רום/ערק".

כמו לא מעט עסקים, גם העסק של נינה ספג פגיעה קשה בעקבות המלחמה, אבל היא לא מוותרת: "כמו רוב העסקים בדרום גם העסק שלי מאוד נפגע מאז תחילת המלחמה, למרות זאת חשוב לנו להמשיך בפעילות שלנו לשמוח יחד. החלטנו להעניק כמתנה לכל הלקוחות שלנו קוקטייל נוסף באירוע שלהם - קוקטייל בצבע כחול עם גרניש פרחים לבנים. הטעם? תצטרכו לטעום ולגלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully