וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הזלזול בישיבת המועצה: ערד קיימה אירוע הוקרה לזק"א

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 18:05

לאחר אמירתו של חבר המועצה כי אנשי זק"א "משחקים בשקים" כשחיילי צה"ל נלחמים, קיימה המועצה ישיבה מיוחדת. בכיר בארגון חשף נתונים קשים על פגיעות נפשיות בקרב מתנדבי הארגון שפעלו בעוטף

ישיבת המועצה בערד, אתמול. זק"א
ישיבת המועצה בערד, אתמול/זק"א

בכירים בזק"א ומתנדבים בארגון התארחו בישיבת מועצת העיר ערד שהתקיימה אמש. זאת כהוקרה לארגון ולפועלו, ולאחר אמירתו המזלזלת של חבר המועצה דודי אוחנונה לפיה אנשי זק"א "משחקים בשקים" במלחמה.

ראש העיר יאיר מעין אמר בישיבה כי מתנדבי זק"א עושים מלאכת קודש, ואמר על רקע אמירתו של אוחנונה כי "מתנדבי זק"א מסרו את נפשם מאז שבת שמחת תורה, ואנו חייבים להם הכרת תודה עצומה. אני מצדיע להם".

מתנדבי זק"א לצד ראש העיר בישיבת מועצת ערד. זק"א
מתנדבי זק"א לצד ראש העיר בישיבת מועצת ערד/זק"א

סמנכ"ל מבצעים בזק"א חיים וינגרטן הודה לראש העיר ולחברי המועצה, וחשף נתונים על פגיעות נפשיות בקרב מתנדבים שפעלו בעוטף ב-7 באוקטובר. "מתנדבי ערד, כמו שאר המתנדבים, יצאו מיד לעסוק במלאכת הקודש, למרות הקושי והמורכבות. הרגע הזה הוא רגע מאחד ואני שמח להיות כאן. דווקא פה בחדר המועצה, שניסה חבר מועצת העיר לעשות קרע בעם, ואנחנו הגענו לכאן היום במטרה לאחד את העם".

כפי שפורסם לראשונה בוואלה שבע, אוחנונה, חבר מועצת העיר מטעם מפלגת "יש עתיד", אמר בחמישי כי "בני היה לוחם בתוך עזה והבת שלי יושבת בקרייה בבור כבר תשעה חודשים. הם לא משחקים במשחקי שקים". בעקבות הדברים קרא ראש העיר מעין ליו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד לפטר את אוחנונה, אך במפלגה התנערו מחבר המועצה ואמרו כי הוא איש ליכוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully