וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: חבר מועצת ערד באמירה קשה על אנשי זק"א "משחקים בשקים"

נועה גבאי וליאור לרנר

עודכן לאחרונה: 5.7.2024 / 10:33

במהלך דיון בישיבת מועצת ערד, אמר חבר המועצה דודי אוחנונה כי אנשי זק"א "משחקים בשקים" בתגובה לדברים שנאמרו על גיוס חרדים. ראש העיר "מגנה בשאט נפש את דבריו המבזים".

ישיבת מועצה בערד/עיריית ערד
ישיבת מועצה בערד/עיריית ערד

אמש, במהלך ישיבת מועצה בעיריית ערד התבטא חבר המועצה דודי אוחנונה מ"יש עתיד" באמירה קשה על מתנדבי זק"א, ששרתו במהלך המלחמה במחנה שורה, כאשר כחלק מתפקידם המורכב ביצעו זיהוי גופות. באמירתו הקשה ציין תחילה את חשיבות תפקיד החיילים אל מול מתנדבי זק"א "בני היה לוחם בתוך עזה והבת שלי יושבת בקרייה בבור כבר תשעה חודשים. הם לא משחקים במשחקי שקים" דבריו עוררו את זעמם של חברי מועצה רבים שהפצירו בו באופן מיידי לחזור בו מדבריו.

מה שקדם לאמירה המקוממת הם דברי הערכה ותודה שאמר חבר מועצת העיר משה קבס יו"ר זק"א בערד. כאשר דיבר על התנדבות של חסידי גור מערד בזיהוי החללים במחנה שורה. בתגובה לדבריו של קבס הודה ראש העיר, יאיר מעין, לאנשי זק"א מערד שזיהו אחרי שלושה ימים את איתי זפרני הי"ד אחין שלו שנרצח בעיקול מפלסים ב7/10 על מלאכת הקודש שלהם. באותו מעמד נכחה גם אשתו שאחיה נרצח בשדרות ואנשי זק"א זיהו אחרי שלושה שבועות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

יאיר מעיין ראש עיריית ערד אמר בתגובה לאירוע: "מגנה בשאט נפש את דבריו המבזים של חבר מועצת עיריית ערד דודי אוחנונה מ"יש עתיד" שקרא לאנשי זקא ששרתו במלחמה במחנה שורא במלאכה הקדושה של זיהוי החללים "משחקים בשקיות" פגיעה קשה וחמורה בזכרם של חללי צה"ל אזרחים שנרצחו נטבחו ונאנסו ע"י המחבלים ב7/10 חילול זכרם במועצת העיר הוא שיא השפל שיהודי יכול לעלות בדעתו".

חבר המועצה דודי אוחנונה מסר בתגובה: "לא דובר בכלל על אנשי זק"א דובר על גיוס של חרדים בתוך דיון שראש העיר כינה אותו דיון על אלימות".

  • עוד באותו נושא:
  • ערד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully