וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר ערד ללפיד: פטר את חבר המפלגה שזלזל בזק"א

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 18:08

על רקע אמירות חבר סיעת יש עתיד לפיהן אנשי זק"א משחקים בשקים בזמן שהמילואימניקים נלחמים, דרש ראש העיר מלפיד לפעול לפיטוריו מהמועצה "או לפחות להדיחו ממפלגתך". לפיד: הוא איש ליכוד

ראש העיר ערד יאיר מעין קרא לח"כ יאיר לפיד להדיח ממפלגתו את דוד אוחנונה, חבר מועצת העיר מטעם מפלגת "יש עתיד", שאמר במהלך ישיבת מועצה כי אנשי זק"א "משחקים בשקים" בזמן ששני ילדיו משרתים במילואים. הדברים פורסמו לראשונה בוואלה שבע.

מכתבו של יאיר מעין ללפיד. עיריית ערד,
מכתבו של יאיר מעין ללפיד/עיריית ערד

"כיושב ראש המפלגה אבקשך לגנות את האמירות הקשות האלה של חבר מפלגתך ולפעול לפיטוריו מחברות במועצה, או לפחות להדיחו ממפלגתך", כתב מעין ליו"ר האופוזיציה. בנוסף ביקש מעין מלפיד לוודא שיו"ר המפלגה בערד ניסן בן חמו, "שעד רגע זה לא טרח לגנות את דבריו החמורים, יגנה את האמירות הקשות האלה".

ישיבת מועצה בערד/עיריית ערד

במכתבו ללפיד תיאר מעין את רצף האירועים והאמירות שקדמו לאמירתו של אוחנונה, ואמר כי היא מהווה "פגיעה קשה וחמורה בזכרם של חללי צה"ל ואזרחים שנרצחו, נטבחו ונאנסו על ידי המחבלים ב-7 באוקטובר. חילול זכרם במועצת העיר הוא שיא השפל שיהודי יכול לעלות בדעתו". העתק מהמכתב נשלח גם לראש הממשלה, לנשיא המדינה, ליו"ר הכנסת וליו"ר מרכז השלטון המקומי.

בתגובה לפנייה התנערו בלשכת לפיד מאוחנונה וכתבו למעין: "דודי אוחנונה היה חבר מרכז ליכוד והינו איש ליכוד בסיעה שהתאחדה בשנת 2018. אין לנו כל אחריות על דבריו ומעשיו. כדאי להעביר את בקשתך למפלגת הליכוד". בערד הודיעו כי יקיימו ביום שלישי ישיבת מועצה שלא מן המניין, במסגרתה יביעו הוקרה לארגון זק"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully