וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגשמת חלום: שחקנה של הפועל באר שבע נפגש עם מסי בשולי המונדיאל

עודכן לאחרונה: 23.6.2026 / 21:41

אור בלוריאן, בלמה של הפועל באר שבע, עבר לשחק בקנזס סיטי - העיר בה מעבירה נבחרת ארגנטינה חלק מאימוניה. רצה הגורל, ובלוריאן נקלע למפגש פסגה עם השחקן הטוב בעולם

בלוריאן עם מסי ודה פול/צילום מסך, עמוד האינסטגרם של אור בלוריאן

אור בלוריאן, בלמה של הפועל באר שבע עד לפני חודש, כבר הספיק לארוז ולטוס לארצות הברית, שם הצטרף לקבוצתו החדשה קנזס סיטי מה-MLS.

רצה הגורל, וגם נבחרת ארגנטינה העבירה חלק מאימוניה במונדיאל בקנזס, וכך יצא מפגש פסגה בין בלוריאן לבין השחקן הטוב בעולם, ליאו מסי, ו"שומר הראש" רודריגו דה פול. בלוריאן אף פרסם הערב (שלישי) תיעוד מהמפגש המרגש. השלושה עוד ייפגשו גם במהלך עונת המשחקים, כשקנזס עם בלוריאן תפגוש את אינטר מיאמי של דה פול ומסי.

בלוריאן הוא לא ה"באר שבעי" היחיד שזכה למפגש עם הפרעוש. בסוף המשחק של ארגנטינה מול אוסטריה, בו מסי סיים עם צמד שערים, זכה גם מאור מליקסון, תמיד סמל באר שבעי, לקבל לא פחות מלחיצת יד מהטוב בעולם. ואם זה לא מספיק, במשחק נכחו גם אוהדי הפועל באר שבע, שהניפו את דגל ישראל משולב עם דגלה של אלופת המדינה הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully