אור בלוריאן, בלמה של הפועל באר שבע עד לפני חודש, כבר הספיק לארוז ולטוס לארצות הברית, שם הצטרף לקבוצתו החדשה קנזס סיטי מה-MLS.
רצה הגורל, וגם נבחרת ארגנטינה העבירה חלק מאימוניה במונדיאל בקנזס, וכך יצא מפגש פסגה בין בלוריאן לבין השחקן הטוב בעולם, ליאו מסי, ו"שומר הראש" רודריגו דה פול. בלוריאן אף פרסם הערב (שלישי) תיעוד מהמפגש המרגש. השלושה עוד ייפגשו גם במהלך עונת המשחקים, כשקנזס עם בלוריאן תפגוש את אינטר מיאמי של דה פול ומסי.
בלוריאן הוא לא ה"באר שבעי" היחיד שזכה למפגש עם הפרעוש. בסוף המשחק של ארגנטינה מול אוסטריה, בו מסי סיים עם צמד שערים, זכה גם מאור מליקסון, תמיד סמל באר שבעי, לקבל לא פחות מלחיצת יד מהטוב בעולם. ואם זה לא מספיק, במשחק נכחו גם אוהדי הפועל באר שבע, שהניפו את דגל ישראל משולב עם דגלה של אלופת המדינה הפועל באר שבע.
