וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל הציב בטונדות ברהט לאחר שאבן הושלכה על ביתו של היהודי היחיד בעיר

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 18:02

לפי הדייר, דניאל אלטר, הרקע להשלכת האבן הוא סכסוך בין המשפחה המשכירה לו את ביתו לבין משפחה אחרת. על הצבת הבטונדות הוא אומר: "לא שיש לזה השפעה, אבל לפחות זה מראה על שלטון"

הנחת הבטונדה בכניסה לשכונה 26 ברהט. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הנחת הבטונדה בכניסה לשכונה 26 ברהט/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

צה"ל הניח בטונדות בכניסה לשכונה 26 ברהט, זאת לאחר שאבן נזרקה לעבר ביתם של בני משפחת אלטר. לפי דניאל אלטר, הסיבה לזריקת האבן היא סכסוך דמים בין המשפחה ממנה הוא ובני משפחתו שוכרים את דירתם לבין משפחה אחרת.

"יש פה סכסוך דמים בין שתי משפחות", מספר אלטר, יהודי שמתגורר בעיר מאז יולי עם רעייתו צביה. "אנחנו גרים בשכירות אצל אחת המשפחות, והמשפחה השנייה לא מוכנה שמישהו יגור במתחם של המשפחה הראשונה". לדבריו, "לנו אין חלק בסכסוך, אבל הם לא רוצים שאף אחד יגור פה - לא יהודים ולא בדואים, כשהמטרה שלהם היא בעצם להשתלט על האדמה, ואנחנו תקועים להם כמו עצם בגרון". הוא קרא "לנהוג בעבריינים האלה ביד קשה ולהכניס את כולם לבית סוהר".

את הצבת הבטונדות על ידי הצבא מכנה אלטר "מעשה חכם". "לא שיש לזה השפעה, אבל לפחות זה מראה על שלטון", הוא אומר. "אנחנו נמשיך ונגור כאן, כי זו המדינה שלי, ואף אחד בעולם לא יגיד לי איפה לגור ואיך לחיות. הם מנסים בכל מיני תופעות מכוערות להתנקל לכל מי שגר כאן".

  • עוד באותו נושא:
  • רהט
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully