וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפילה המונית התקיימה סמוך ליישוב מיתר להחזרת רני גואילי ז"ל וכל 101 החטופים

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 9:58

באירוע מרגש שהתקיים אתמול (ב') נערכה תפילה המונית לשחרור רני גואילי וכל 101 החטופים בעזה והיכרות עם יחידת המשטרה בה שירת גואילי ז"ל

משפחת גואילי באירוע. אורית דהן,
משפחת גואילי באירוע/אורית דהן

מאות אנשים הגיעו אתמול (ב') בשעות הצהריים לגבעת רני ביער מיתר הסמוך ליישוב מיתר, לתפילה המונית לשחרורו של רני גואילי ז"ל שגופתחו מוחזקת על ידי החמאס ולשחרורם של כל 101 החטופים בעזה.

במהלך האירוע היתה תצוגת אמצעים מרשימה של המשטרה ושל יחידת סה"ר, היחידה בה שירת גואילי ז"ל. סוסים, כלבים, אופנועים, רייזרים וכלי נשק מיוחדים. אורית דהן שהשתתפה באירוע סיפרה: "היום התקיים מפגש עוצמתי, מרגש ומיוחד עם תפילה משותפת ומרוממת לשובו של רני ושל כל החטופים והחטופות. שנזכה בעזרת השם שישובו לשלום , בבריאות, בשמחה ובמהרה. אני רוצה להודות בראש ובראשונה למשפחת גואילי המדהימה, טליק ואיציק היקרים שאיפשרו לכולנו לקחת חלק באירוע כל כך מחזק ומרומם. הם אנשים נדירים ומיוחדים, ממש דמות ומופת לערכים וגבורה. באירוע הזה חשנו ללא ספק את האחדות, האמונה והתקווה בלב כולנו".

גבעת רני. אורית דהן,
גבעת רני/אורית דהן

בבוקרו של 7 באוקטובר יצא רס"ל רני גואילי בן ה-24 מביתו שבמיתר, עלה על מדים ויצא להילחם. גואילי, שהיה בחופשת מחלה עם כתף שבורה, לא היסס לרגע, ונלחם עד הכדור האחרון. מאז שנחטף בשבעה באוקטובר קיימה המשפחה כמה אירועים בגבעת רני.

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully