וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש אנשים שלא יחזרו לרקוד": מפיק המסיבות מתכונן לפסטיבל הטראנס הגדול ביותר מ-7 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 11:05

בסופ"ש הקרוב יתקיים פסטיבל טראנס של "יוניטי" בירוחם. רמי שמואל, מפיק הפסטיבל, שלא מעט מחבריו הקרובים נרצחו במסיבת הנובה, מספר על השינויים שעברה הסצנה ומדוע לקיום הפסטיבל ישנה חשיבות כל כך גדולה

מסיבה של יוניטי. אייל קארול,
מסיבה של יוניטי/אייל קארול

בסוף השבוע הקרוב יתקיים באגם ירוחם פסטיבל הטראנס Rising Spirit של יוניטי. מסיבת טבע ענקית, שתתפרש על פני יומיים עם עשרות אמני טראנס מהארץ ומחו"ל. מי שמפיק את הפסטיבל הוא רמי שמואל, או כמו שמכירים אותו בסצנה "רמי יוניטי", מפיק מסיבות מוכר שהפיק גם את המסיבה ברעים. שמואל הכיר לא מעט מהנרצחים במסיבת הנובה, חלקם היו חברים קרובים: מתן "קידו" אלמלם היה חבר קרוב שליווה את שמואל בהפקות רבות, התאומים שוקרון מפיקי המסיבה, ועוד. "הרבה חברים שעבדו או בילו במסיבה נרצחו", אומר שמואל, "אין אדם בארץ שלא הושפע מאירועי 7 באוקטובר. זה פגע בכל בית בישראל וזה משפיע עד עכשיו. זה שינה את המדינה וילווה אותנו עוד הרבה זמן. אירועים כאלה משתקים אותך".

האירוע שינה את הסצנה?

"כן. קודם כל זו לחדירה למקום הכי קדוש שלך. יש אנשים שמאז לא יוצאים ולא מתכוונים לצאת, נלחמים בשדים ומנסים לחזור לשגרת חיים שחלק ממנה זה תרבות הטראנס. יש הרבה מאוד אנשים שלא יחזרו לרקוד לעולם. גם אם כן, זה לא יהיה בטבע ולא במסיבות טראנס, זה מדליק לאנשים נורות, אולי זה ישתנה. מנגד, זה חשף את תרבות הטראנס ואת מה שמלווה אותה שזה אהבת חינם, שזה המרחב האישי של כל אחד, היכולת שלך לרקוד איך שאתה רוצה, להתלבש איך שאתה רוצה בלי שאף אחד ישפוט אותך. החיבור הטהור שלך למוזיקה, לטבע. בסוף הטראנס הוא קהילה, והקהילה הזו מאוד נפגעה. היא מאוד כואבת, מאוד עצובה. בשבילי זה מעבר לתחביב או פרנסה, זה שליחות, אחריות, קיום צוואתם של כל באי פסטיבלים, זה מקום הנחמה שלי לאחד את כולם תחת כיפת השמיים עם תוכן מוזיקלי עשיר ומגוון".

רמי שמואל. אייל קארול,
רמי שמואל/אייל קארול

מאז 7 באוקטובר שמואל הספיק להרים עוד מסיבה אחת גדולה ביום העצמאות, ובסופ"ש הקרוב יחזורעם הבליינים לטבע, שנה אחרי, לרקוד בפסטיבל שהצליח להביא לארץ, בתקופה לא פשוטה, שמות גדולים כמו אינפקטד משרום ואמנים מחו"ל. "אנחנו ממש עוקבים בקפידה אחרי כל ביטול של חברת תעופה. שינינו את הליינאפ בשביל זה, אבל בהתחשב בתקופה - הרבה אמנים מגיעים, וזה מאוד משמח. אנחנו חיים במציאות מאוד מורכבת ומטורללת שמשתנה מרגע לרגע. בחרנו בירוחם, שנחשבת לאחד האזורים היותר בטוחים כרגע בישראל. אגם ירוחם הוא מקום מדהים גם בעיתות שגרה. יש פה הכל, החל ממים זורמים, יערות, עצים, מדבר, זה מקום שמשלב את כל הקסם ביחד. אתר מושלם לפסטיבל תחת כיפת השמיים. מעבר למוסיקה יהיו המון מתחמים שיתנו סדנאות של הילינג, עיסויים וסדנאות. תוכן עשיר. פסטיבל שיאחד את הסצנה מחדש".

  • עוד באותו נושא:
  • מסיבת טבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully