וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמ"ר שירה חיה סוסליק ז"ל הובאה למנוחות: "את שירת חייך שום בן עוולה לא יגדע"

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 21:39

סמ"ר שירה חיה סוסליק ז"ל, שנפלה אתמול בפיגוע בבאר שבע, הובאה למנוחת עולמים. מפכ"ל המשטרה: "הלוחמת האמיצה שלנו שילמה את המחיר הכבד ביותר"

סמ"ש שירה חיה סוסליק ז"ל. דוברות מג"ב,
סמ"ש שירה חיה סוסליק ז"ל/דוברות מג"ב

סמלת-ראשונה שירה חיה סוסליק ז"ל, סיירת משמר הגבול שנפלה אתמול במהלך מילוי תפקידה בפיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע, הובאה הערב (שני) למנוחות. טקס הלווייתה נערך בחלקה הצבאית של בית העלמין בעיר.

שירה חיה סוסליק ז"ל, בת 19 מבאר שבע, התגייסה למשמר הגבול בחודש ינואר 2023 למסלול הכשרת הסיירות בחיל, הותירה אחריה הורים ו-3 אחים. שירה ז"ל הועלתה לדרגת סמלת-ראשונה לאחר שנפלה בעת מילוי תפקידה בפיגוע בבאר שבע, חירפה נפשה, ונפלה בעת הגנה על המולדת.

טקס הלוויה התקיים במעמד מפכ"ל המשטרה רב ניצב דני לוי, מפקד משמר הגבול ניצב בריק יצחק, המזכיר הבטחוני במשרד לבל"מ ניצב סמי מרציאנו, ראש אמ"ש ניצב אלונה שושן, מפקד מג"ב דרום ניצב-משנה אליהו גוזלן, ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', לוחמים ולוחמות, מפקדים ומפקדות, משפחה, מכובדים נוספים ומוקירי דרכה.

המפקח הכללי של משטרת ישראל, רב-ניצב, דני לוי אמר בהספדו: "שירה, הלוחמת האמיצה שלנו, שילמה את המחיר הכבד ביותר, במאבק הבלתי פוסק להבטחת ביטחונו ושלומו של הציבור. המציאות הביטחונית קשה, פיגוע רודף פיגוע, יחד עם זאת, פיגועים אלה לא ירפו את ידינו ונצא מהם מחוזקים ונחושים יותר. אני מתחייב כי נמשיך לעשות כל שביכולתנו, על מנת לשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל, וידנו תשיג את כל מי שינסה לפגוע בשוטרינו ובאזרחי המדינה משטרת ישראל מרכינה היום ראשה עם מותה של שירה. בשמי, בשם משטרת ישראל ועם ישראל, אני מצדיע לך יהי זכרך ברוך!".

מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק, אמר בהספדו: "בציון שנה לשבעה באוקטובר ולמלחמה המתמשכת שאנו עדיין בעיצומה, נחושים לנצח! קיבלנו שוב תזכורת כואבת למחיר שעלינו לשלם בכדי להיות עם חופשי בארצנו שהרי אין לנו ארץ אחרת, זו אדמתנו. דווקא במקום שבו נהגה שירה חיה לבצע בשגרה את משימתה המבצעית יחד עם חברותיה - סיירות מג"ב דרום, על מנת לספק תחושת ביטחון לאזרחים בעיר, היא הפכה למגן אנושי וספגה ראשונה את האש עד שחוסל אותו בן עוולה נתעב. שירה שילמה בחייה, אך בזכותה ובזכות חברותיה, ניצלו חייהם של רבים".

"שירה שעוד טרם מלאו לה עשרים חיה חיים מלאים, רקדנית מוכשרת שזנחה את כישרונה לטובת שירות משמעותי במשמר הגבול, בחזית הזירה הביטחונית. חבריה מספרים על נפש אצילה שהאירה כל מקום אליו נכנסה, מקצוענית אמיתית שחלמה על קריירה בקבע ובמסלול הקצונה ועוד תוכניות רבות שלצערי כבר לא תזכה לממש. שירה חיה, אני מבטיח לך שאת שירת חייך שום בן עוולה לא יגדע. רבים, רבים הסיפורים שנערמים מאז אתמול אודותיך. על דמותך המיוחדת, החברה הנדירה שהיית עבור עמיתיך וחבריך מהבית ומהיחידה, הפקודה המסורה שהיית למפקדיך והלוחמת הנחושה שאהבה את המדינה שלה יותר משאהבה את עצמה", אמר בריק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully