וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרת מג"ב נרצחה בפיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע, המחבל נוטרל

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 17:16

סמ"ש שירה חיה סוסליק, תושבת באר שבע, נורתה למוות באזור התחנה המרכזית, ויחד איתה נפגעו עוד 24 בני אדם. החשוד במעשה, שנורה למוות בזירה, הוא ישראלי תושב הפזורה בעל עבר פלילי שעפ"י עדי ראייה לבש אפוד קרמי

גופת המחבל בזירת הפיגוע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פיגוע בתחנה המרכזית באר שבע: שוטרת מג"ב נרצחה ועוד 24 בני אדם נפגעו היום (ראשון) במספר זירות בסביבת התחנה המרכזית בעיר. הנרצחת, סמ"ש שירה חיה סוסליק בת 19 מבאר שבע, שירתה כסיירת במג"ב דרום. המחבל שביצע את הפיגוע, ישראלי תושב הפזורה הבדואית, נורה למוות במקום.

לפי מד"א, הפצועים נמצאו בשתי זירות - סמוך לסניף מקדונלד'ס של התחנה המרכזית, וברחוב שמריהו לוין. סמ"ש סוסליק נפגעה אנושות ומותה נקבע במקום. בת 20 נפצעה בינוני עד קשה כתוצאה מירי, ארבעה בני 20 נפצעו בינוני מירי, ועוד חמישה בני אדם נפצעו קלות עם חבלות ופציעות משברי זכוכיות. יתר הנפגעים הם נפגעי חרדה.

המחבל הוא אחמד סעיד סלימאן אלעוקבי, בן 29 מהפזורה הבדואית באזור חורה, ויש לו עבר פלילי. אלעוקבי הוא בן משפחה של מוהנד אלעוקבי, המחבל שרצח חייל ב-2015 באותו מקום.

פראמדיק בכיר במד"א בוריס מנטו סיפר: "הגענו למקום במהירות בכוחות גדולים, ראינו צעירה שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ולצערנו נאלצנו לקבוע מותה במקום. במקום הייתה המולה רבה, פצועים נכנסו לחנויות. בסריקה של צוותי מד"א ראינו עוד מספר פצועים, כולם היו בהכרה מלאה וסבלו מפציעות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות לשיכוך כאבים, ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבתי החולים כשמצבם יציב".

מבית החולים סורוקה נמסר כי מהאירוע בתחנה המרכזית בבאר שבע, פונו עד כה למלר"ד סורוקה 24 נפגעים. 9 פצועים טופלו בחדר הטראומה מהם: 2 במצב קשה, 4 במצב בינוני והיתר במצב קל.
15 נפגעי דחק מטופלים כעת במלר"ד. "עם קבלת ההודעה נערכו בסורוקה בכוחות מתוגברים של צוותים רב מקצועיים לקבלת הפצועים", נמסר.

זירת הדקירה בתחנה המרכזית בבאר שבע. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת הדקירה בתחנה המרכזית בבאר שבע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

השר איתמר בן גביר הגיע לתחנה המרכזית ואמר כי "הלקח מ-7 באוקטובר זה שנגמרה ההומניות. אין יותר סלחנות, אנחנו במלחמה, יש כאלה שלא נאמנים - מי שלא נאמן צריך להרוס לו בתים, להיכנס ולהראות משילות". בן גביר קרא לנתניהו להעביר "עוד היום" את החוק לגירוש משפחות מחבלים.

ראש העיר רוביק דנילוביץ' אמר בזירה כי "מדובר באירוע קשה עם נפגעים ונפגעות. קיבלתי דיווח ממפקד המחוז והצוות המקצועי של גורמים הביטחון השונים. הכל בשליטה מלאה. אנחנו כעיר עושים את הכל על מנת להחזיר את החיים לשגרה מלאה. ראיתי את האירוע. סה"כ אירוע מאוד קצר ותגובה מהירה מאוד של שוטרים חיילים ואזרחים. הפיגוע הוא פיגוע קשה. אנחנו נמצאים בימים מאתגרים. רגישים. אנא גלו עירנות. אנחנו בפריסה מלאה וכוחות היבטחון מתוגברים. מדובר ברוצח נאלח".

ח"כ ואליד אלהואשלה (רע"מ) גינה את הפיגוע ומסר: "הפיגוע היום בבאר שבע הוא מעשה נפשע וראוי לגינוי. זו לא דרכה של החברה הבדואית שסולדת מהמעשה ומגנה אותו. עלינו לעשות כל שניתן כדי לא לתת לשנאה להרים ראש ולפעול להרגעת הרוחות".

  • עוד באותו נושא:
  • פיגוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully