וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרת שנרצחה בבאר שבע כתבה לפני מותה: "כלום לא מובטח במציאות שלנו"

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 0:10

סמ"ש שירה חיה סוסליק ז"ל, שנרצחה היום בפיגוע בב"ש, סיימה את לימודיה במקיף א' בעיר והתגייסה בינואר 2023 למשמר הגבול. סוסליק, שרקדה בלהקת בת דור, נחשבה לתלמידה טובה במגמת ביולוגיה בה למדה

משמר הגבול הודיע הערב (ראשון) כי הנרצחת בפיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע היא סמל-שני שירה חיה סוסליק ז"ל, תושבת באר שבע. סוסליק ז"ל רקדה בלהקת בת דור, ונחשבה לתלמידה טובה במגמת הביולוגיה בתיכון מקיף א' בעיר, שבו למדה.

סוסליק, בת 19, הותירה אחריה זוג הורים ושלושה אחים. בינואר 2023 התגייסה למסלול הכשרת הסיירות במשמר הגבול, ולפני כשנה, כשהיא כבר בתפקיד, חגגה את יום הולדתה. בפוסט שהעלתה לאינסטגרם כתבה "אין שום דבר מובטח בחיים האלה ובמציאות שלנו".

ביה"ס מקיף א' פרסם הודעה לפיה הם "כואבים ומבכים את הירצחה של בוגרת בית ספרנו, סמ"ש שירה סוסליק ז"ל, בפיגוע שאירע היום בתחנה המרכזית בעירנו. משתתפים בצערה הכבד של המשפחה".

הפוסט של שירה סוסליק. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של שירה סוסליק/צילום מסך, אינסטגרם

חבריה ליחידה ומפקדיה של סוסליק מספרים שהייתה דמות משמעותית ביחידה, "שוטרת מקצועית ומסורה שידעה להוות כתף תומכת ולהעלות לכולם את מצב הרוח, אהבה לרקוד בלט וליהנות עם חברים, שאפה תמיד למצויינות והייתה דוגמה לחברותיה". מפקדת יחידת סיירות דרום, רפ"ק מירי קיילי כהן, ספדה לסוסליק וסיפרה כי היא הייתה "יצירתית, אהבה לרקוד, בלטה במסירותה, אהבה אהבת אמת את עבודתה כסיירת משמר הגבול והייתה מהטובות ביותר שהובילו את היחידה בשמירה על ביטחון האזרחים והמדינה. שוטרת מצטיינת בעלת חדוות עשייה, הראשונה לכל משימה".

מפקד מג"ב, ניצב בריק יצחק, אמר בהערכת מצב שקיים בזירת האירוע כי "היום איבדנו אחת מטובות בנותינו עת שחירפה נפשה". "סמ"ש שירה סוסליק גילמה בפועלה את כל ערכי משמר הגבול: מקצועיות, חתירה למגע, אומץ לב, גבורה עילאית תוך חירוף נפש. לצערי במשימתה החשובה - שמירה על ביטחון האזרחים והמדינה - נפלה במהלך הפיגוע הקשה היום".

אור אבוהב מנהל בית הספר בת דור כתב: "שירה סוסליק הצטרפה לביה"ס למחול בת דור באר שבע, בתחילת כיתה ט'. החלה בכיתת נוער למתחילים וכבר בשנה השניה קפצה לכיתה מתקדמת יותר. במשך 3 שנים התמידה והשקיעה עד שהחליטה לעזוב. עד לתחילת שירותה הצבאי עוד שמרה על קשר והגיעה לצפות בהופעות. אזכור תמיד כמה הקפידה על לבושה ועל שיער מסודר וארוז בקפידה. יהי זכרה ברוך".

שרונה מאיר, המורה המחנכת של שירה, סיפרה על שירה ועל המפגש האחרון שלהן שהתרחש לאחרונה: "שירה בתם של סבטלנה ומשה סוסליק ואחות ל- דורית, בני ויניב. שירה היא בת הזקונים של המשפחה למדה במקיף א' בכיתה עיונית, הגבירה ביולוגיה וביוטכנולוגיה. חינכתי אותה 3 שנים בחטיבה העליונה. ילדה ערכית חדורת מטרה שאפתנית וראש מורם. ילדה חברותית, מוקפת תמיד בחברים מהכיתה ומהשכבה, אהבה לרקוד מגיל צעיר ותמיד היה נדמה שהיא הולכת תוך כדי ריקוד. נפגשתי עמה לפי כחודש וחצי בתחנה המרכזית בבאר שבע ושמחנו מאוד לראות אחת את השנייה. שירה סיפרה שטוב לה בתפקידה כשוטרת מג"ב וכי היא מרגישה משמעותית ומאושרת. ניכר על שירה שהיא נמצאת במקום שטוב לה וכי היא ומוקפת באנשים טובים שמעריכים אותה מאוד. נפרדנו בחיבוק ואמירה שאני גאה בה מאוד. יהי זכרה ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully