וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום אירועי סוף השבוע בבאר שבע ויישובי הסביבה

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 8:42

אירוע אלימות בבאר שבע, ירי ברהט ופצוע באירוע אלימות בדימונה: סוף שבוע אלים בישובי הדרום. כוחות הרפואה והביטחון בפעילות מוגברת בעקבות האירועים

סוף שבוע קשה ומלא באירועים טראגיים ואלימים ביישובי הדרום. ביום שישי התרחש אירוע אלימות ברחוב שאול המלך בבאר שבע, בעקבות כך הוזעקו למקום כוחות של מגן דוד אדום ופינו גבר כבן 70 כשמצבו מוגדר בינוני עם פציעות חודרות. אירועי אלימות נוספים התרחשו בסוף השבוע ביישובים חורה ושגב שלום, במהלכם פונו שני צעירים לבית החולים גם כן עם פציעות חודרות.

כמו כן, אירוע טראגי התרחש בים המלח, בחוף המיועד לכניסה בהפרדה, כאשר חובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום נקראו לבצע פעולות החייאה בגבר כבן 50, אולם נאלצו לקבוע את מותו לאחר שטבע בים. פראמדיק מד"א אלעד פס סיפר: "כשהגענו למקום ראינו כמה אנשים מוציאים את הגבר מהמים. הוא היה מחוסר הכרה וכשבדקנו ראינו שהוא ללא דופק ונשימה, התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויי לב, הנשמות ומתן טיפול תרופתי ואחר ניסיונות החייאה מאומצים וממושכים נאלצנו לקבוע את מותו".

באירועים נוספים שהתרחשו במהלך השבת, ילד כבן 9 נפגע במהלך רכיבה על אופניים והובא לחבירה עם צוותי מד"א במרפאה מקומית בכסייפה. לאחר קבלת טיפול רפואי ראשוני הוא פונה במצב בינוני לבית החולים.

גבר בשנות ה-30 לחייו פונה ע"י כוחות מד"א לבית החולים עם פציעות חודרות כשמצבו מוגדר בינוני, לאחר שהיה מעורב באירוע אלימות ברחוב המסגר בדימונה.

בעקבות האירועים, וכן ככוננות לקראת חגי תשרי והמצב הביטחוני, כוחות ההצלה והמשטרה מדווחים על כוננות מוגברת בדרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully