וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף שבוע רווי אלימות בחברה הבדואית בדרום

עודכן לאחרונה: 5.10.2024 / 23:45

סוף שבוע מלא אלימות ונפגעים בחברה הבדואית בדרום הארץ. כאשר מדיווחי מגן דוד אדום ומשטרה התקבלו מספר קריאות בעקבות אירועי אלימות וכן הגיעו לחבירה עם כוחות ההצלה פצועים מאירועים אלימים

סוף השבוע האחרון היה רווי אלימות בחברה הבדואית, כאשר כוחות הביטחון והרפואה נקראו מספר פעמים לאירועי אלימות בישובים הבדואים באיזור הדרום. מדיווחי מגן דוד אדום עולה כי צעיר כבן 25 מהישוב חורה הובא לחבירה עם כוחות הרפואה כאשר הוא עם פציעות חודרות, הכוחות העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים.

באירוע אחר, נקראו חובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום לאירוע אלימות בשגב שלום, שם נפצע צעיר כבן 22 גם כן עם פציעות חודרות, הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים כאשר מצבו מוגדר קשה. חובש רפואת חירום במד"א יאסר אבו רגילה סיפר: "ראינו את הפצוע שוכב כשהוא מעורפל הכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".

אירוע נוסף שהתרחש במהלך סוף השבוע, אירוע ירי בעיר רהט. בעקבות האירוע פונו לבית החולים שני פצועים בשנות ה-30 וה-40 לחייהם כשמצבם הוגדר קשה ובינוני, מותו של אחד מהם נקבע לאחר זמן קצר. במשטרה מבהירים כי בעקבות אירוע הירי נפתחה חקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully