וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אם החטוף בעזה מבקשת לגבות את הממשלה: "צריכים לתת כוח לממשלה ולמי שיושב ומחליט להילחם"

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 13:40

טליק גואילי השתתפה בשבוע שעבר בהפגנה של פורום תקווה והדגישה כי יש לתת כוח לממשלה ולראש הממשלה, להגביר את הלחץ על חמאס ולעשות עסקה על כל החטופים

טליק גואילי. אהרל'ה קרומבי,
טליק גואילי/אהרל'ה קרומבי

בחודשים האחרונים טליק גויאלי, שבנה רן, שוטר יס"מ, נרצח בשבעה באוקטובר וגופתו נחטפה לעזה, מקבל הרבה ביקורת בעקבות ההתבטאויות שלה. נראה שכעת היא תהיה שוב תחת ביקורת כאשר בהפגנה של פורום תקווה שהתקיים ביום חמישי האחרון ביקשה לגבות את הממשלה ולהגביר את הלחץ הצבאי על חמאס: אני רוצה להגיד לכם תודה, אתם לא מבינים איזה כוח אתם נותנים לנו בתקופה הכי קשה של החיים שלנו" אמרה למפגינים והמשיכה: "רן יצא להגן על מדינת ישראל ואנחנו כאן צריכים להמשיך את הדרך שלו, להמשיך להגן על מדינת ישראל, לתת כוח לממשלה שלנו ולמי שיושב ומחליט להילחם על מנת שהחמאס יורתע, כי רק לחץ על החמאס יחזיר את החטופים הביתה. קיבלנו הודעה שיש אולי איזה עסקה חדשה על השולחן שתחזיר את כולם הביתה, את החיים והחללים. את כולם".

כאמור, גואילי היתה נתונה תחת ביקורת בעקבות החלטתה לצאת יחד עם ראש הממשלה לארצות הברית לפני כמה חודשים. בנוסף, לאחר אחת ההפגנות וההשבתה של המשק יצאה גואילי נגד המוחים וטענה כי ההפגנות לא עוזרות לחטופים ורק מעלות את המחיר.

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully