וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת התלמידה בתיכון בב"ש: לאחר שסגן ראש העיר קרא "לשלול את אזרחות ההורים", אלפים דורשים להשעותו

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 10:47

הסערה בתיכון זילברמן בבאר שבע מוסיפה להסלים: לאחר שנטען כי תלמידה קראה לחיילי צה"ל וכן לבני משפחה של נופלים ב-7 באוקטובר "רוצחים", סגן ראש העיר קרא "לשלול את אזרחות ההורים שלה". כעת, קמפיין של אלפים קוראים להשעות אותו אך הוא משיב "עומד על כל מילה שאמרתי"

מהומה בתיכון זילברמן תלמידה קראה לחיילי צה״ל רוצחים ואף תקפה תלמידים שבני משפחותיהם נרצחו ב-7 באוקטובר. צילום פרטי,
מהומה בתיכון זילברמן תלמידה קראה לחיילי צה״ל רוצחים ואף תקפה תלמידים שבני משפחותיהם נרצחו ב-7 באוקטובר/צילום פרטי

סערה התרחשה בסוף השבוע שעבר בתיכון זילברמן בבאר שבע, כאשר תלמידים בבית הספר טענו כי תלמידה קראה לחיילי צה"ל רוצחים, ואף הוסיפה לפנות לבני משפחה של נופלים ב-7 באוקטובר ותקפה גם אותם שהם ובני משפחתם "רוצחים". בתחילת השבוע (א'), הושעתה התלמידה בעקבות דבריה.

בהמשך לכך, לאור המהומה שפרצה בבית הספר, הגיב סגן ראש העיר ב"ש, שמעון טובול וקרא "לשלול את אזרחות ההורים של התלמידה", דבריו עוררו סערה חדשה בקרב "זזים - קהילה פועלת" שיצאו בקמפיין הקורא להשעות את סגן ראש העיר וכן תקפו את ראש העיר עצמו "למעלה מ- 4,000 אזרחיות ואזרחים הצטרפו לקמפיין, רבים מהם תושבי באר שבע והדרום, הדורשים מראש העיר, רוביק דנילוביץ', שעד רגע זה ממלא פיו מים בנושא, לפעול מיד ולהשעות את סגנו המסית".

עוד טענו כי "על האמירות המסוכנות האלו אסור לנו לעבור בשתיקה! מול ההסתה והגזענות אנחנו חייבות וחייבים להשמיע זעקה ציבורית, ולהגן על הילדה ועל כל שאר התלמידות והתלמידים בבאר שבע ובכלל. ברגע שהעירייה ומשרד החינוך שומעים רק מארגוני ימין קיצוני, ההסתה מתגברת והגזענות והאלימות הופכים לנורמה. עלינו להשמיע את הקול השפוי והאנושי. לא נשאיר את הילדה ומשפחתה לבד. יחד, הקול שלנו יכול לגבור על השנאה".

סגן ראש שמעון טובל מסר בתגובה לקמפיין שעלה נגדו: "אני מקבל אלפי תגובות ופניות מתושבי באר שבע ודיברתי בשמי ובשם התושבים שאני מייצג אותם. אני נציג תושבי באר שבע לא נציג קפלן ושות' מצער אותי שיש עדיין אנשים במדינה שלנו שלא התעוררו מהקונספציה של ה-7 באוקטובר ולא זוכרים שההכלה הזאת גרמה לכך שנרצחו ונאנסו ונשחטו אלפי אזרחים מאמין ועומד על כל מילה שאמרתי גאה בתושבי באר שבע וגאה בילדי תיכון זילברמן יחד ננצח בלי להוריד לרגע את הראש עם ישראל חי וקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully