וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים: מתחם חוויה מדברת חדש במצפה רמון

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 10:10

בקרוב ובהשקעה של כ-2.5 מיליון ש"ח יוקם מתחם קולינריה, אירועים וחוויה מדברית חדש במצפה רמון- בית רמונא

בית רמונא. אסף קרלה,
בית רמונא/אסף קרלה

מתחם בית רמונא המוקם בימים אלו, ממוקם על הרכס עם תצפית הנוף המרהיבה ביותר בישראל, בצמוד למרכז המבקרים מכתש רמון ובשכנות למלון בראשית ויכלול 4 חללים צמודים זה לזה: מסעדה ופיתה בר אשר יציעו תפריט מגוון המבוסס מרכיבים טריים ומובחרים עם דגש על קולינריה מתקדמת, קיוסק קפה שיארח את מיטב התוצרת המקומי ופיאצה עם אירועי תוכן מדי שבוע, חלל אירועים ורוף טופ מטריף בעל נוף פנורמי של מכתש רמון וסביבתו.

מאחורי הפרויקט השאפתני עומדים 3 יזמים צעירים בהובלתו של איש העסקים הצעיר, גיא הינן, לשעבר, מבעלי ומובילי קבוצת 'נוקס' התל אביבית, אשר הקים וניהל את מקומות הבילוי המובילים בעיר לאורך שנים, ביניהם: 'אמש', 'לולי', 'קפלה' ועוד. דן וינברג, אשר שימש כמנכ"ל משותף של חטיבת הלקוחות של חברת בלוסטון לייב ניישן ויזם הנדל"ן הפעיל בארה"ב יואל פיוטרו שהחליט להשקיע בצפה רמון מתוך ציונות וחיבור עז למקום. את המתחם מקימים השלושה יחד עם איש העסקים והבעלים של הנכס, סמי אלקרינאוי ובתמיכת ארגון JNF USA הפועל לבין היתר לקידום יוזמות באזורי פריפריה בישראל.

גיא הינן ממקימי בית רמונא ציין: "השילוב בין קולינריה לתיירות המדבר הצומחת, יחד עם המיקום החד פעמי והנדיר של המתחם והחיבור לסמי, גרם לנו להבין שיש פה קסם ייחודי שאסור לנו לפספס. בית רמונא שואף להוות מוקד תיירותי וקהילתי באזור מצפה רמון, תוך חיבור עמוק עם הקהילה המקומית ובתי האירוח השונים באזור. החזון הוא ליצור מרכז תרבות ופנאי איכותי שמספק חוויות אותנטיות וערכים מוספים לתיירים ולתושבים כאחד".

  • עוד באותו נושא:
  • מצפה רמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully