וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תהיה הסבתא היפה של השנה?

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 17:10

ביום שני תתקיים תחרות "מיס מאם" במהלכה תיבחר הסבתא והאמא היפה ביותר. לנגב יש שתי נציגות בקטגוריית הסבתא היפה בישראל

לימור חיים. פרטי,
לימור חיים/פרטי

מחר (ב') תתקיים תחרות מיס מאם, תחרות ארצית לאמא והסבתא היפה ביותר בישראל. התחרות מתקיימת עשרות שנים בעולם, ובישראל זו השנה השנייה. מתחרות בה נשים עם אופי מנצח ובתחרות לא יופיעו בלבוש חשוף.

הזוכה בתחרות הארצית תתמודד בתחרות העולמית שתיערך השנה ברוסיה. כך, בשנה שעברה, המנצחת מיכל חגי מרגולין שנבחרה בתחרות הארצית, קטפה את המקום השני בעולם. עשרות אלפי נשים הגישו מועמדות לתחרות היוקרתית. באודישנים סיפרו על עצמן, על הערכים שלהן, ועל האימהות שבהן והסבתות שבהן. שמתוכן התקבלו רק 25 מתמודדות אימהות ו25 סבתות.

המפיקה הראשית מיכל יופדוב, שהחליטה להביא את התחרות גם לישראל, סיפרה: "המטרה שלי היא להעצים אימהות, לקדם אותן למרכז הבמה ולהראות כי אימא יכולה להיות בכל מקום ועדיין לטפח את עצמה. התחרות כל כולה על טהרת העצמה נשית. נכון שאחת מהן תזכה בתואר הנחשק ואליה יתלוו 7 זוכות נוספות, אך כולן יזכו בחוויה מטורפת הכוללת שיעורי עמידה מול קהל, הליכה על המסלול, שיעורי דוגמנות, ימי צילום, ימי גיבוש, אוכל טוב, אומנים, מנחה, משרד יחסי ציבור, סטייליסטית, כריוגרפית מקצועית, שופטים מכובדים, צוות ביוטי, צלמים, מעצבים גרפים, מפיקים, מעצבי אופנה ופרסים שיחולקו במעמד האירוע. מבחינתי כולן כבר זוכות ומלכות מעצם היותן אמהות".

טלי פיטוסי. פרטי,
טלי פיטוסי/פרטי

לנגב יש שתי נציגות בקטגוריית הסבתא. הראשונה היא טלי פיטוסי, בת 54 מכרמית, נשואה לאילן ואמא ל-4 בנות וסבתא לשני נכדים. "כבר 25 שנה אני מגשימה את עצמי כמעצבת שמלות כלה, ומביאה חלומות לחיים. בנוסף, אני קאוצ'רית, ונהנית מכל רגע. אני חיה את החיים עם גישה חיובית, פורחת, זוהרת ומחייכת. זה מה שאני - חיוך, השראה ושליחות!", סיפרה.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
לימור חיים. פרטי,
לימור חיים/פרטי

גם לימור חיים. בת 52 מבאר שבע, תתמודד בקטגוריית הסבתא. חיים נשואה, אמא לחמישה וסבתא לחמישה נכדים. "כפעילה חברתית, אני מסייעת למשפחות במצוקה ולבעלי חיים. הטיפ שלי לכם: אל תשאירו אף אחד מאחור. תמיד תושיטו יד לעזור, ותחושו את הסיפוק כשאתם מניחים את הראש בלילה. תנו מהטוב שבכם למי שזקוק לו", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully