וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמ"ר עמית באכרי מיושיביה הובא למנוחות: "נלחמת להיות קרבי"

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 16:54

אביו של עמית באכרי ז"ל, לוחם גבעתי שנפל אתמול ברפיח, הודה לו על "21 שנה שהייתי מפוצץ בגאווה בגללך". נציג צה"ל התייחס לכך שבאכרי נאבק להגיע לתפקיד קרבי אחרי 7 באוקטובר: "בזכות החינוך שקיבל"

תושבים עם דגלי ישראל מלווים את השיירה של עמית באכרי , 18 בספטמבר 2024. דוברות המועצה האזורית שדות נגב, אתר רשמי
תושבים עם דגלי ישראל מלווים את השיירה של עמית באכרי , 18 בספטמבר 2024/אתר רשמי, דוברות המועצה האזורית שדות נגב

סמ"ר עמית באכרי, לוחם גבעתי שנהרג אתמול ברפיח, הובא היום (רביעי) למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין בנתיבות. באכרי, בן 21 ממושב יושיביה, נהרג עם עוד שלושה חיילים כתוצאה מפיצוץ מטען במבנה בשכונת תל א-סולטן. "תודה על 21 שנה של גאווה בגללך", ספד לו אביו יוסי.

"רציתי לומר לך דבר שלא אמרתי לך אף פעם, תודה", אמר האב. "תודה על 21 שנה שהיית איתנו ו-21 שנה שהייתי מפוצץ בגאווה בגללך. תודה על זה שהיית האח הכי מושלם לאחיות שלך, הבן והחבר הכי מושלם".

אחותו של עמית, נועה, ספדה לו גם היא. "אתה הסיבה שאני מסתובבת עם חזה נפוח ואומרת שאח שלי לוחם. אתה האח, הלוחם והבן אדם הכי טוב. גבר שמשיג את כל מה שהוא רוצה בצניעות ובכבוד. תן לי כוחות להמשיך ולהחזיק את המשפחה". מוקדם יותר סיפרה כי עמית ז"ל, שהחל את שירותו בתפקיד עורפי במשטרה הצבאית, החליט להיאבק על מקום בקרבי לאחר 7 באוקטובר.

נציג צה"ל אלוף משנה דוד רון התייחס לכך ואמר: "הגעת לחטיבת גבעתי לאחר שנלחמת להיות לוחם קרבי, מתוך האמונה והחשיבות של השירות הצבאי והתרומה למדינת ישראל. לאורך כל הדרך הפגנת מוטיבציה גבוהה, הגדלת ראש ותרמת את כל שיכולת על מנת להוביל ולהצטיין. אין מילים לתאר את האובדן הגדול עם נפילתך, לוחם וחבר למופת". הוא פנה לבני משפחת באכרי ואמר: "בחירתו של עמית להתגייס לשירות קרבי היא בזכות החינוך שקיבל בבית, הערכים והמורשת אותם הנחלתם לו. תהיו גאים בעמית, במי שהיה וברוח שהביא איתו. דמותו תמיד תעמוד לנגד עינינו בכל אשר נלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully