וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמ"ר עמית באכרי ממושב יושיביה נהרג בקרב ברצועת עזה

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 9:23

סמ"ר באכרי ז"ל התגייס לתפקיד עורפי, אך עם פרוץ המלחמה נאבק להגיע לקרבי. עמו נפלו סרן דניאל מימון טואף, סמ"ר דותן שמעון, וכן הפראמדיקית סמ"ר אגם נעים, החיילת הראשונה שנפלה בלחימה

סרן דניאל מימון טואף ז״ל, סמ״ר אגם נעים ז״ל, סמ״ר עמית באכרי ז״ל וסמ״ר דותן שמעון ז״ל,. דובר צה"ל, עיבוד תמונה
סמ"ר באכרי (מימין למעלה, ובכיוון השעון), סרן מימון טואף, סמ"ר נעים וסמ"ר שמעון ז"ל/עיבוד תמונה, דובר צה"ל

צה"ל התיר הבוקר (רביעי) לפרסום כי ארבעה חיילים נהרגו אתמול בקרב בדרום רצועת עזה. ההרוגים הם סרן דניאל מימון טואף ז"ל, סמ"ר אגם נעים ז"ל, סמ"ר עמית באכרי ז"ל וסמ"ר דותן שמעון ז"ל. הם נהרגו מפיצוץ מטען במבנה בשכונת תל א-סולטן ברפיח.

סמ"ר באכרי ז"ל, תושב מושב יושיביה, שירת כלוחם בגדוד שקד של חטיבת גבעתי, בן 21 בנופלו. הוא למד בביה"ס בויאר בירושלים והתגייס לתפקיד עורפי, אך במהלך המלחמה התעקש לעבור לקרבי. עמית ז"ל הותיר אחריו זוג הורים, יוסי ופנינה, ושלוש אחיות צעירות. הלווייתו תתקיים היום בשעה 14:00 בבית העלמין הצבאי בנתיבות, והמשפחה תשב שבעה בבית מספר 251 במושב.

"עמית התחיל את השירות שלו בתור ג'ובניק, במשטרה הצבאית, וכשהתחילה המלחמה הוא עשה הכל כדי לעבור להיות לוחם", סיפרה נועה אחותו לכאן ב'. "היה לו פרופיל נמוך בגלל בעיות רפואיות, והוא ראה את המצב - הוא לא יכל להישאר אדיש. הוא הרים את כל הצבא על הרגליים, הוא עשה הכל כדי ללכת ולהילחם, וכשהוא מציב לעצמו משהו אף אחד לא יכול עליו".

היא סיפרה כי אחיה נפצע לפני כשלושה שבועות. "היה עליהם איזה ירי של RPG והם נפצעו מרסיסים. פינו אותו לסורוקה והוא כמובן התעקש לחזור להילחם. הוא היה גאווה שלנו, בבית, במשפחה, מעטים האנשים כמוהו. הוא פשוט טוב בכל המובנים: בן אדם טוב, אח טוב, הוא היה לוחם טוב. הפסד לכולם".

ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן, ספד לו: "עמית היה לוחם אמיץ ונחוש, שהגן בגופו על עם ישראל מול אויב מר ואכזר. לבנו נקרע בכל פעם מחדש מצער וכאב על אובדן חיים צעירים בטרם עת". לדבריו, "המועצה, באמצעות צוותי האגף לשירותים חברתיים ומרכז חוסן, עוטפת את המשפחה ומלווה אותה בכל הנדרש".

סמ"ר נעים ז"ל, מקיבוץ משמרות, היא החיילת הראשונה שנפלה בלחימה ברצועה. היא שירתה כפראמדיקית בגדוד 52 של עוצבת עקבות הברזל (401). באירוע בו נפלו הארבעה נפצעו עוד חמישה חיילים מגדוד שקד של גבעתי: קצין ושני לוחמים נפגעו קשה, ושני לוחמים נפגעו באורח בינוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully