וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קריות התקשוב והמודיעין כבר כאן ובקרוב כל תושבי הנגב ירגישו ויוכלו ליהנות מכך"

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 18:55

את הדברים אמר אל"מ במיל' אלון יפרח, ראש מינהל מעבר צה"ל לנגב, בכינוס מיוחד של העמותה "ישראל למען הנגב"

אילן יפרח עם דר אסתר לוצאטו וחברי ישראל למען הנגב. יחסי ציבור,
אילן יפרח עם דר אסתר לוצאטו וחברי ישראל למען הנגב/יחסי ציבור

מעבר צה"ל דרומה איננו רק סיסמא אלא תהליך שנמצא בעיצומו ומביא בכנפיו בשורות גדולות לנגב. ואלה המספרים שעליהם מדובר שבעקבות מעבר צה"ל: בסופו של התהליך יגיעו לנגב כ-30 אלף אנשי צבא מתוכם 7000 אנשי קבע, ייבנו מבנים בהיקף של יותר ממיליון קוב (בקריית ההדרכה, התקשוב והמודיעין) ומערכת הבטחון תשקיע כ-30 מיליארדי שקלים בהקמה של הבסיסים הללו ובתפעול שלהם.

על הנתונים המרגשים סיפר אל"מ במיל' אלון יפרח, ראש מינהל מעבר צה"ל לנגב, בכינוס מיוחד של העמותה "ישראל למען הנגב", בראשותה של הד"ר אסתר לוצאטו. אלון יפרח, באר-שבעי במקור, אמר על מעבר צה"ל דרומה: "חשוב שכל תושבי באר-שבע והנגב ידעו, מעבר צה"ל כבר קורה ובמספרים אדירים, שישפיעו משמעותית על חיי החברה והכלכלה בדרום".

למפגש החגיגי, שהתקיים השבוע במשרדי חברת קרן ההשקעות SIBF שבבניין NEXT בעומר הגיעו לצידו של אלון יפרח גם יונת מרטון, סגניתו וראש היחידה למעטפת אזרחית וכן אורית שגיא, האחראית על ליווי משפחות הקבע דרומה. במפגש השתתפו בין הייתר ראש מועצת עומר ארז בדש והמארחים מקרן ההשקעות הדרומית : אור בן שושן, אלי בן סימון, יוסי בן ישי ואביב כהן.

יפרח הוסיף במפגש, כי מדובר על כך שקריית התקשוב תפתח כבר במאי 2025 ואילו קריית המודיעין תתחיל להיות פעילה בין 2027 ל-2028. הכל יקרה בשלבים כולל הקמת מרכז ההספקה הדרומי במשמר הנגב (גם כאן הבניה בעיצומה), כשבסופו של כל התהליך יצטרפו אל הנגב כ-30 אלף משרתי חובה וקבע: ""אלה לא דיבורים ותכניות אלא מציאות שמתהווה לנגד עינינו ואני מציע לתושבי הנגב לקדם את המהלך הזה בזרועות פתוחות ובנגב חפצה כי זה יעשה רק טוב לנגב."

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully