וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל אחד יש תחליף? הוועדה למינוי מנכ"ל כיוונים דחתה את כל המועמדים לתפקיד

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 11:35

מתוך 53 מועמדים לתפקיד, עשרה הגיעו לשלב הראיונות הסופי - אך נדחו כולם. השאלה מי יחליף את המנכ"ל היוצא שלומי נומה נותרה פתוחה

הוועדה למינויו של מנכ"ל כיוונים החדש התכנסה ביום חמישי לראיין את עשרת המועמדים הסופיים לתפקיד. בסופו של יום הראיונות דחתה הוועדה את כלל המועמדים, ולא נבחר מנהל חדש לחברת הבת של עיריית באר שבע, המעסיקה אלפי עובדים.

המנכ"ל הקודם, שלומי נומה, עזב את התפקיד כבר לפני חודשים. עם עזיבתו החלו הימורים על זהות מחליפו, כשאחד השמות המובילים היה מאיר אלפסי, מנהל אגף הספורט בכיוונים. עם זאת, ביולי הודיע ראש העיר רוביק דנילוביץ' כי אלפסי ימונה לעוזרו, במקומו של צביקה כהן, ובכך ירדה האפשרות מהשולחן.

53 בני אדם הגישו מועמדותם לתפקיד בטרם הסינון לעשרת המועמדים הסופיים, לא עניין של מה בכך לאור דרישות הסף לתפקיד. בין היתר, נדרשים המועמדים לתואר ראשון בכלכלה, מנהל עסקים, משפטים, ראיית חשבון, מנהל ומדיניות ציבורית או תואר אקדמי בתחום העיסוק העיקרי של החברה; וכן ניסיון של לפחות חמש שנים בתפקיד בכיר בניהול העסקי של תאגיד בעל מחזור כספי בהיקף משמעותי, או לחלופין בכהונה ציבורית או תפקיד בכיר בשירות הציבורי בנושאים כלכליים-מסחריים, ניהוליים, משפטיים או בתפקיד בכיר בתחום עיסוקיה העיקרי של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully