וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 16 שנה: יד ימינו של רוביק דנילוביץ עוזב

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 22:58

אחרי קרוב ל-16 שנים, צביקה כהן, יסיים את תפקידו כעוזרו של ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ'. כאשר לתפקיד צפוי להיכנס מנהל אגף הספורט בחברת כיוונים, מאיר אלפסי.

צביקה כהן. צילום פרטי,
צביקה כהן/צילום פרטי

יוצאים לדרך חדשה: אחרי קרוב ל-16 שנים, יסיים צביקה כהן את תפקידו כעוזרו של רוביק דנילוביץ'. כהן היה יד ימינו של ראש העיר ולארחונה ביקש לעזוב את תפקידו. לאחר שראש עיירית באר שבע ניסה להניע אותו מהחלטתו, ללא הועיל, קיבל כהן את ברכת הדרך. במקומו של כהן עתיד להיכנס לתפקיד מאיר אלפסי, המשמש כיום כמנהל אגף הספורט בחברת כיוונים, מנהל אצטדיון טוטו-טרנר כמו גם את כל מתקני הספורט העירוניים. אלפסי ישמש כראש מטה ראש העיר רוביק דנילוביץ', במקומו של צביקה כהן.

מאיר אלפסי. צילום: עיריית באר שבע,
מאיר אלפסי/צילום: עיריית באר שבע

מאיר אלפסי, תושב באר שבע, בוגר תואר שני, בעל ניסיון רב בניהול מערכות ופרויקטים בתחומי הספורט. אלפסי, איש חינוך, עסק שנים רבות כמאמן כדורסל, מורה לחינוך גופני ומרצה. טרם עבודתו בחברת כיוונים ניהל את אגף הספורט בבית הלוחם.

כמנהל אגף הספורט בחברת כיוונים ומנהל אצטדיון טרנר ומתקני הספורט העירוניים, עמד בקשר מול כל אגודות הספורט בארץ, מול ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגות, ומול משרדי הממשלה השונים, תוך שהוא מנהל תקציב של עשרות מליוני ₪ ולמעלה מ-200 עובדים.

מינויו של מאיר אלפסי, כמשרת אמון, יעלה לאישור מועצת העיר בישיבתה הקרובה כמקובל.

  • עוד באותו נושא:
  • חדשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully