וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המשטרה עצרה שמונה חשודים בירי ליד מסגד בערערה, בהם ראש מועצה לשעבר

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 9:07

פעילות המשטרה בערערה בנגב בסוף השבוע/דוברות המשטרה

המשטרה עצרה אתמול (שבת) ועיכבה לחקירה שמונה בני אדם בחשד למעורבות בירי ליד המסגד בערערה בנגב, שאף תועד ופורסם בוואלה שבע. בין חמשת המעוכבים גם ראש מועצה לשעבר.

בעקבות הירי ביום שישי בבוקר, שבוצע לפי המשטרה "במסגרת סכסוך דמים בין שני פלגים ביישוב", פשטו במהלך השבת שוטרי תחנת ערוער, חטיבת סה"ר ולוחמי משמר הגבול על שישה מוקדים ביישוב, ביניהם המסגד. על פי החשד, במקום הסתתרו חמושים ואף בוצע לעברו ירי.

כוחות המשטרה במסגד בערערה בנגב. דוברות משטרת ישראל
כוחות המשטרה במסגד בערערה בנגב/דוברות משטרת ישראל

שניים מהחשודים נחקרו בתחנת ערוער והורחקו מהיישוב ל-15. חשוד נוסף, אחראי התחזוקה של המסגד, נעצר בחשד לשיבוש ראיות, ועוד שני חשודים, בביצוע ירי, הובאו אתמול להארכת מעצרם.

פעילות זאת מצטרפת לפעולות נוספות שביצעו שוטרי תחנת ערוער בשבועיים האחרונים, במהלכן עצרו עשרות חשודים בירי, הצתות וקטטות ביניהם מספר חשודים שנתפסו על חם עם כלי נשק.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, אמר כי הוא משבח את המשטרה, "שפעלו בנחישות ובמהירות בתוך היישוב ערערה בנגב, פשטו על ביתם של שני ראשי משפחות הפשע ועצרו את שני המנהיגים המובילים בסכסוך, שהוביל לירי באמצע היום מתחת למסגד ביישוב".

כזכור, בחודש יוני נפצעו בערערה בנגב אשתו וילדיו של ראש המועצה, כתוצאה מירי שבוצע לעבר ביתם. הירי לעבר בני משפחתו של טלב אבו עראר בוצע מרכב חולף.

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • ערערה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully