וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: לאור יום רעולי פנים יורים בנשקים ארוכים בדרום

עודכן לאחרונה: 6.9.2024 / 19:08

חודשים לאחר שירו על ביתו של ראש המועצה, שוב זה קורה לאור יום באין מפריע, רעולי פנים יורים ללא חשש בסמוך למסגד בערערה בנגב. המשטרה: "עשרות עצורים בשבוע האחרון, ביניהם מעורבים ישירים באירועי ירי והצתה, כולל מעצר על חם של חמושים עם נשקים עליהם"

ירי לאור יום בערערה בנגב/צילום פרטי

הבוקר (ו') התרחש אירוע ירי בערערה בנגב, כאשר רעולי פנים הגיעו סמוך למסגד ביישוב והחלו לירות בנשקים ארוכים. בכריזת המסגד נשמעו קולות המורים להם לחדול ממעשיהם ולאפשר למתפללים לצאת בבטחה.

נזכיר כי רק בחודש יוני האחרון, אשתו וילדיו של ראש מועצה בנגב נפצעו מירי לעבר ביתם. אז, אשתו של ראש מועצת ערערה בנגב, טלב אבו עראר, ושני בניו נפצעו לאחר שנורו מרכב חולף.

האלימות בערערה בנגב גואה, ומשפחות רבות חוששות לחיי ילדיהם ומסרבים לשלוח אותם לבתי הספר, מחשש שיפגעו בירי בדרך. התושבים תוהים מדוע המשטרה לא נכנסת ומתערבת ובנתיים ממשיכים להסתגר בבתיהם.

המואזין קורא להרגעת הרוחות

לדברי אחד התושבים ביישוב , אירועי הירי החלו אתמול בערב כאשר חמושים ירו לעבר ביתו של ראש העירייה הקודם, נאיף אבו עראר.

חלק מהתושבים הבינו שהאירוע הולך להסלמה ובחרו לעזוב את היישוב עם משפחותיהם עד שהירי יפסק. לדבריהם, המשטרה נכנסת ויוצאת אך אינה מצליחה להרגיע את הרוחות, כבר כמה חודשים.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "מדובר בסכסוך משפחה בין שני פלגים במשפחת אבו עראר, שהגיע לשיאו באירוע רצח לפני שבועיים. במסגרת פעילות של שוטרי המחוז הדרומי במשטרה ישנם עשרות עצורים בשבוע האחרון, ביניהם מעורבים ישירים באירועי ירי והצתה, כולל מעצר על חם של חמושים עם נשקים עליהם.

"הסכסוך הגיע מאתמול בלילה לרתיחה נוספת במסגרתה היו מספר אירועי ירי ביישוב. ברגעים אלה עשרות שוטרי מחוז הדרום ולוחמי משמר הגבול פושטים על מספר מוקדים, ביניהם מסגד בשכונה 2 ביישוב, ופועלים למציאת אמצעי לחימה ואיתור חשודים".

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • נגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully