וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמירוץ למיליון לאוניברסיטת בן גוריון

עודכן לאחרונה: 5.9.2024 / 13:27

מתמודד המירוץ למיליון, יפתח רמון, יו"ר הוועד המנהל של קרן רמון, הגיע לביקור באוניברסיטת בן גוריון

המשתתפים בסיור. באדיבות מרכז רמון,
המשתתפים בסיור/באדיבות מרכז רמון

יפתח רמון כבש לאחרונה את המסך בתוכנית הריאליטי "המרוץ למיליון", אחרי שנים שניסה להתרחק מהתקשורת. אבל יפתח, בנם של אילן ורונה רמון ז"ל הוא לא רק כוכב ריאליטי, הוא מכהן גם כיו"ר הוועד המנהל של 'קרן רמון', הפועלת בתחומי המדע, החלל והטכנולוגיה. השבוע ביקר במרכז 'אילן רמון' לנוער שוחר פיזיקה באוניברסיטת בן גוריון בנגב, במסגרת קידום שיתופי פעולה חינוכיים לזכר אילן, רונה ואסף רמון ז"ל.
המשלחת התרשמה מפעילויות אינטראקטיביות, סדנאות בהדרכת התלמידים במרכז, וכן סיור במצפה הכוכבים אשר בקמפוס. את הביקור ליוו אפרת מנחם, מנהלת תחום גני ילדים בקרן וד"ר שמרית ממן, חברה בוועד המנהל של הקרן וחוקרת באוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

'קרן רמון' נוסדה ע"י רונה רמון במטרה להנציח את זכרם של האסטרונאוט הישראלי אילן רמון, ובנו אסף רמון, שנהרג בתאונת טיסה. הקרן מתמקדת בחינוך מדעי טכנולוגי ובעידוד חקר החלל בקרב תלמידים מהגן ועד התיכון בישראל ובעולם, בדמותם וברוחם של אילן רונה, ואסף רמון ולשמר את אהבתם לחלל, למדע ולמדינה. במסגרת פעילותה, הקרן מתמקדת ביצירת הזדמנויות לילדים ובני נוער מכל רקע חברתי, מתוך כוונה להעניק להם כלים לחשיבה ביקורתית, יכולות מדעיות וטכנולוגיות, והשראה להיות המובילים של מחר בתחומי המדע, החלל והטכנולוגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully