וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ טיבי מותח ביקורת על העימותים בטרנר: "מה אם היה הפוך?"

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 11:31

ח"כ אחמד טיבי פרסם סקר ציני בו תהה כיצד היה נראה הסיקור התקשורתי לאלימות בין אוהדי הפועל באר שבע לאוהדי סכנין, לו המקרה היה מתרחש באצטדיון דוחה הצפוני. התגובות לא איחרו להגיע

ח"כ אחמד טיבי מתח ביקורת על השיח שנוצר בעקבות האלימות אמש (ראשון) באצטדיון טרנר. בסקר שהעלה ל-X (לשעבר טוויטר) תהה חבר הכנסת מה הייתה אומרת התקשורת לו המצב היה הפוך והתקרית הייתה באצטדיון דוחה שסכנין.

בסקר, שבו השתתפו עשרות בני אדם תוך זמן קצר, שאל טיבי בציניות "אם פריצת האוהדים המתפרעים של באר שבע ותקיפת אוהדי סכנין במקלות הייתה הפוכה, ומתרחשת באצטדיון דוחה בסכנין, מה היו הכותרות ומה היו אומרים באולפני הספורט?". המצביעים נקראו לבחור בין התשובות "טרור בדוחה", "להוריד מיד את סכנין ליגה" או "שתי התשובות נכונות".

התגובות לסקר לא איחרו להגיע. "השאלה היא מה היה קורה אילו במקום אוהדי באר שבע אלו היו אוהדי בית"ר", כתב לו אחד הגולשים בקריצה, וגולש אחר צירף כתזכורת כותרת מהעבר שבה נכתב כי "אוהדי סכנין זרקו אבנים וכיסאות לעבר קהל נתניה". גולש נוסף כתב "קשה לי לדמיין סיטואציה שאוהדי באר שבע יבזו את ההמנון הלאומי. אם אוהדי באר שבע היו פורצים למגרש בזמן שאוהדי סכנין כן מכבדים את ההמנון, היה מדובר בטרור. מאחר ולא כך, שני הצדדים אשמים באותה מידה", וגולשת אחרת כתבה בפשטות - "אם ואם ואם". גולש נוסף הביע תחושות של רבים בקהל אמש, כשכתב: "אני אומר שהתאחדות הכדורגל ומשרד התרבות והספורט צריכים להפסיק לתקצב קבוצות ששוללות קיומה של מדינה יהודית דמוקרטית בארץ ישראל".

כזכור, אמש הייתה אלימות קשה באצטדיון טרנר לאחר שאוהדים של בני סכנין עמדו עם הגב למגרש בזמן שירת ההמנון, עשו תנועות מגונות וקיללו. בתגובה, עם סופו של ההמנון, פרצו עשרות מאוהדי הפועל באר שבע למגרש ורצו להתעמת עמם. רק לאחר כמה דקות התערבה המשטרה, שעצרה 12 אוהדים. המשחק בוטל לאחר שבבני סכנין בחרו שלא לעלות לכר הדשא, בגלל מה שהם כינו "חשש לחיי השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully