וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מהומה בטרנר אוהדי באר שבע פרצו לדשא

מערכת וואלה שבע

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 21:14

אוהדי בני סכנין ביזו את ההמנון לפני פתיחת משחק ליגת העל עם הפועל באר שבע. בתגובה, פרצו אוהדים מקומיים לכר הדשא והתעמתו עם אוהדי הקבוצה האורחת שחלקם ירדו למגרש. המשטרה התערבה ועצרה חשודים. שעה לאחר מועד תחילת המשחק נמסר כי הוא לא יתקיים

מהומה בטרנר. דניאל כהן,
המהומות בטרנר/דניאל כהן

לא ככה ציפו לפתוח את העונה בטוטו טרנר. עוד לפני פתיחת משחקה הביתי של הפועל באר שבע מול בני סכנין מהומה גדולה התרחשה על כר הדשא כאשר אוהדי הפועל באר שבע מהיציע הדרומי פרצו בריצת אמוק למגרש מיד לאחר שירת ההמנון לכיוון היציע הצפוני בו מאוכלסים אוהדי בני סכנין. הסיבה: אוהדי בני סכנין הפנו את הגב למגרש בזמן ההמנון ואוהדי באר שבע אף טענו כי שרקו בוז בזמן ההמנון.

צילום: וואלה שבע

כרזת הזדהות בטרנר. ליאור לרנר,
אוהדי הפועל ב"ש בקריאות להשיב את כל החטופים/ליאור לרנר

כמה עשרות אוהדים פרצו למגרש עם מוטות לכיוון אוהדי בני סכנין שבתגובה חלק מהם אף ירדו לדשא והחלו להתעמת על האוהדים. רק בהתערבות המשטרה הפרידו בין הצדדים ואוהדי הפועל באר שבע חזרו בחזרה ליציע לא לפני שכמה מהם נעצרו על ידי כוחות המשטרה. שחקני הפועל באר שבע נשארו על הדשא כאשר שחקני בני סכנין ירדו לחדרי ההלבשה.

כשעה לאחר המועד בו אמור היה המשחק להיפתח, מסרו מהפועל באר שבע: "המשחק לא יחודש עקב אי עליית קבוצת בני סכנין למגרש. אנו מבקשים מהאוהדים להישמע להנחיות המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully