וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מרגש. 10 חודשים אחרי שנמלטו ממחבלי חמאס במסיבת הנובה, נישאו בטקס חופה מרגש

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 13:46

שלו וקנין מדימונה וזוגתו דנה צור ניצלו יחד מהטבח במסיבת הנובה. בשבוע שעבר נישאו השניים בחופה מרגשת ולא שכחו את החברים שעדיין חטופים בעזה

השניים ביום החתונה/באדיבות המשפחה

לפני 10 חודשים זה היה נראה כמו תסריט הזוי. שלו וקנין מדימונה ובת זוגו דנה צור מראשון לציון ברחו ממחבלי חמאס במסיבת הנובה. השניים התחבאו במשך 12 שעות עד שחולצו מהמסיבה, כשחבריהם שגב כלפון ואליה כהן נחטפו ועדיין נמצאים בשבי חמאס בעזה. בשבוע שעבר השניים התחתנו בחופה מרגשת וכמובן שלא שכחו לשאת תפילה לחזרתם המהירה של כל החטופים בעזה.

שליו וקנין ודנה צור. באדיבות המשפחה,
שליו וקנין ודנה צור/באדיבות המשפחה

אוריאן וקנין, אחיו של שלו, סיפר: "עברנו סיוט שאני לא מאחל לאף אחד. לחיות 12 שעות בחוסר ידיעה מה עובר על הבן או האח הקטן, כשאתה שומע שיורים מעל הראש שלו וצעקות 'אללה אכבר', ואין לך יכולת לעזור לו ורק להתפלל לאלוהים. רק אחרי שהוא ניצל והתמונה מתבררת לנו, אנחנו מבינים כמה זכינו בשלו ודנה, שהחברים שלו נרצחו ושני חברים, שגב כלפון ואליה כהן, נחטפו".

אוריאן מספר על הזוג שהאהבה שלהם ניצחו את הכל: "הקשר שלהם תמיד היה חזק, הם 9 שנים ביחד והאהבה שלהם ניצחה הכל, כולל את הנובה. החתונה הייתה מאוד מרגשת. שילוב של הרבה בכי של אושר. חיכינו לזה הרבה זמן, במיוחד אחרי 7 באוקטובר שהכל היה שחור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully