וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהציפיות פוגשות את המציאות: על האכזבה של הפועל באר שבע

16.8.2024 / 10:30

אלונה ברקת לא האריכה חוזה לאליניב ברדה והביאה את רן קוז'וך כי רצתה כדורגל התקפי ויפה. בינתיים היא קיבלה יכולת לא טובה והדחה מביכה מאירופה

תקציר הפסדה של הפועל באר שבע 4:2 מול מלאדה בולסלאב במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

הפועל באר שבע פתחה את העונה הקודמת עם ציפיות גבוהות, גם אם לא אמרו זאת במפורש, בקבוצה דיברו על "קבוצה לאליפות" ואז, כמו שקרה בשנים האחרונות, הציפיות פגשו את המציאות. בשנה שעברה זה הגיע עם תבוסה מהדהדת בגביע הטוטו למכבי ת"א עם שישה שערים ברשת.

השנה הנוכחית התחילה עם רעידת אדמה. אליניב ברדה, שהיה בטוח שיקבל את הקרדיט לעונה נוספת התבשר בביתה של הבעלים אלונה ברקת שלא ימשיך. האוהדים זעמו, לברקת לקח כמה ימים להגיב ואחרי שהגיבה גם הגיע מאמן חדש, רן קוז'וך, זה שניצח את ברדה בגמר גביע המדינה. ברקת הציבה ציפיות, דיברה שגם עם תקציב שלישי בגודלו אפשר להילחם על כל התארים והציפיה שלה הייתה לכדורגל התקפי ויפה. ואז, שוב, הציפיות פגשו את המציאות.

בסגל של הפועל באר שבע חלוץ זר שבמועדון מצהירים בכל מקום שלא מעוניינים בו, חלוץ נוסף, אלון תורג'מן שנמצא בסוף קריירה ורותם חטואל אחד. הקבוצה הביאה חלוץ זר נוסף שלא נמצא בכושר ולא ידוע מתי ייכנס לעניינים. מקורבים במועדון סיפרו לפני כל אחד משלושת המשחקים באירופה כי 'זה משחק שייקבע את התקציב', כלומר שלב בתים באירופה שווה חיזוק. אבל, אם הציפייה היא לעבור לשלב הבתים ולשחק כדורגל התקפי והסגל הוא אותו הסגל אז הציפייה פגשה את המציאות. הפועל באר שבע שיחקה 3 משחקים באירופה, מול קבוצות בתחתית ליגת העל במקרה הטוב וליגה לאומית במקרה הפחות טוב. הקבוצה נראתה טוב למעט דקות ומאוד לא טוב ברוב הדקות. הקבוצה הובילה 2-0 במחצית וירדה מנוצחת 4-2 במחצית השנייה בלי שום תבניות התקפה ועם משחק הגנה שמזכיר ימים קשים.

אלונה ברקת הציעה לשלב 20 זרים בכל קבוצה, התפשרה על 12 בהצעתה האחרונה. בהרכב של הפועל באר שבע בשני המשחקים הראשונים באירופה פתח זר אחד, הלדר לופס, ואמש פתח זר נוסף, קאנגווה שרק הגיע. הציפייה היא ל-12 זרים שיעשו מה? יקשטו את הספסל?

קינגס קאנגווה שחקן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
רק 2 זרים בהרכב. בשביל זה צריך 12 זרים בקבוצה?/אתר רשמי, הפועל באר שבע

במועדון סיפרו בכל השבועות האחרונים על האכזבה שלהם מהקהל של הפועל באר שבע שלא מחדש מנויים. זה הגיע לשיא שכשבוע לסוף תקופת החידושים חידשו כ4000 אוהדים מנוי. חלק מהאוהדים אפילו טען שהקהל "מעניש" את ברקת. לבסוף, המספרים התאזנו, ולמרות שאין אישור רשמי המספר עומד על כ8000-9000 מנויים ויכול עוד לעלות. הציפייה של המועדון היתה לחדש אוטומטית, כי ככה זה אוהדי כדורגל, קהל שהולך עם הקבוצה לכל מקום. והמציאות? מערכת חדשה שגרמה לקשיים רבים עד כדי כך שלא מעט אוהדים פשוט התייאשו ולא חידשו, הבעלים לא מדברת עם הקהל ואוהדים שמרגישים ניתוק. המועדון רוצה שהקהל יילך איתו ולא משנה מה, אבל האוהדים מרגישים שהמועדון לא באמת רוצה אותם.

אז את העונה הנוכחית הפועל באר שבע התחילה באותה הצורה שהתחילה את העונה הקודמת. הפסד מביך, הדחה ממפעל תחרותי והשנה גם הפסד כספי. אז עכשיו הציפייה היא לדלל את הסגל וכבר החלו הדיבורים על כך שתומר יוספי יעזוב, כי בכל זאת, אין אירופה. אם זה יקרה, מה תהיה המציאות? כבר הבנתם...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully