וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הירי לכרמית: ראשי מועצות מיתר ולקייה נפגשו

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 12:17

לא היו נפגעים מהירי, אולם בהלה נרשמה בקרב תושבי היישוב. לפי ראש מועצת מיתר, עמיתו מתכוון לקדם יוזמה ביישובו לפיה מי שיירה בחתונות ייאלץ לעזוב את האירוע

הפגישה בין ראשי מועצות מיתר ולקייה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הפגישה בין ראשי מועצות מיתר ולקייה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראש מועצת מיתר שמעון פרץ נפגש אתמול (ראשון) עם ראש מועצת לקייה שריף אל-אסד בעקבות הירי במוצאי שבת בלקייה - שקליע שנורה בו נמצא בהמשך בחצר בית ביישוב הסמוך כרמית.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


"קיימתי פגישת עבודה דחופה עם ראש מועצת לקייה בהשתתפות גזבר וקב"ט מועצת לקייה. שיתפנו במידע שברשותנו וקבענו מספר יעדים, פגישות ותכנית שנקדם", כתב פרץ בפייסבוק. הוא ציין כי אל-אסד נענה מיידית לבקשתו לקיים את הפגישה.

פרץ סיפר כי בכוונת אל-אסד להוביל יוזמה אותה כינה "חדשנית וחריגה". לפי היוזמה, באירועים בהם יבוצע ירי, המוזמנים יידרשו לעזוב את האירוע. "זאת במקביל להודעה רשמית לפיה הם מוקיעים את היורים, שפוגעים גם בתושבי לקייה", הוסיף.

כפי שדווח בוואלה שבע, תושבי כרמית זעמו מהירי במוצאי שבת. "עצם העבודה שהתרגלנו ואנשים יושבים וצופים בקליעים עפים באוויר כאילו זה זיקוקים זה ביזיון. הפעם זו הייתה חתונה אבל מי יודע מה תהיה הפעם הבאה ואם זה יהיה בנסיבות משמחות פחות?" אמר תושב, ואחרת הוסיפה: "מספרים לנו כל הזמן על משילות והרתעה, אבל ככה לא נראית משילות. לשמוע ירי אוטומט כל ערב? לא למדנו כלום מ-7 באוקטובר?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully