וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ירי מיישוב סמוך, מצאה קליע בביתה

עודכן לאחרונה: 11.8.2024 / 9:40

אמש שוב התבצע ירי מהיישוב לקייה הסמוך לכרמית. תושבת היישוב מצאה קליע בביתה, והתושבים חוששים: "לא למדנו כלום משבעה באוקטובר. למה מחכים?"

קליע שנמצא באחד הבתים ביישוב. פרטי,
קליע שנמצא באחד הבתים ביישוב/פרטי

ירי מיישובים בדואים הפך להיות דבר שבשגרה ברחבי הנגב. אמש (שבת) שוב התבצע ירי, הפעם מהיישוב לקייה הסמוך ליישוב כרמית. תושבי כרמית אמנם מורגלים לדבר, אך הפעם תושבת אחד הבתים אף מצאה קליע בחצר ביתה. תושבים ביישוב זועמים: "עצם העבודה ש'התרגלנו' ואנשים יושבים וצופים בקליעים עפים באוויר כאילו זה זיקוקים זה ביזיון. הפעם זו הייתה חתונה אבל מי יודע מה תהיה הפעם הבאה ואם זה יהיה בנסיבות משמחות פחות?" אמר אחד התושבים.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


תושבת אחת סיפרה על "נוהל לילה" שסיגלה לעצמה. "כשאנחנו מתחילים לשמוע ירי אנחנו נועלים את הבית וסוגרים את החלונות", תיארה. "זה נראה למישהו נורמלי? מספרים לנו כל הזמן על משילות והרתעה אבל ככה לא נראית משילות. לשמוע ירי אוטומט כל ערב? והקטע הוא שאנשים התרגלו. כאילו זה נורמלי שיש נשקים וירי מיישוב סמוך. לא למדנו כלום משבעה באוקטובר? למה מחכים".

ראש מועצת מיתר, שמעון פרץ הגיב בשעת לילה בעמוד בפייסבוק שלו וכתב: "הירי מכיוון לקייה הערב לעבר כרמית הוא מקרה חמור ביותר שלא יעבור בשום פנים ואופן לסדר היום! ביקרתי בבית המשפחה, שוחחתי עם ראש מועצת לקייה ואני מתכוון לפגוש אותו כבר מחר. מדובר בסכנה ממשית שמאיימת על הביטחון של התושבים שלנו והערב מדובר בעניין של ס"מ בודדים ואין לי כוונה לקבל את ההפרה הבוטה הזו של השלווה והביטחון. אני קורא לממשלת ישראל, למשטרה ולכל גורמי הביטחון להתערב מיד. לפעול לאיסוף כלי נשק ולגדוע את התופעה".

לפני כחודש, השר לביטחון לאומי התראיין ל"וואלה שבע" וסיפר כי במשרד עובדים חזק, לטענתו, כדי להחזיר את המשילות לנגב ולגדוע אירועים כמו זה שקרה אמש בכרמית.

  • עוד באותו נושא:
  • כרמית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully