וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות יגיעו לביקור תמיכה בבנות המשפחה מרהט שעברו לינץ'

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 11:41

תושבת להבים, שיזמה את הביקור אצל בנות המשפחה, סיפרה על ביקוריה התכופים ברהט. "הבדואים תפסו צד ב-7 באוקטובר והבהירו שהם איתנו. אז מה אנחנו רוצים, להדיר אותם? להבעיר עוד זירה?"

כיבוי הרכב של בנות המשפחה בגבעת רונן. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כיבוי הרכב של בנות המשפחה בגבעת רונן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עשרות נשים וגברים צפויים להגיע היום (שני) לבית משפחת אל-ג'אער ברהט, שבנותיה הותקפו באכזריות על ידי מתנחלים במאחז גבעת רונן. "זו פשוט הייתה אלימות נגד המין האנושי", אמרה יוזמת הביקור, תושבת להבים סיגל סבן בלילה.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


"רהט זו העיר שלנו, ככה אני קוראת לזה", הסבירה את הקשר האישי שלה למקרה. "המשפחה שלי ואני מבלים בה הרבה, אם זה הקניות, אם זה ספקים, אם זה בתי מרקחת, ירקנים, סופר, אנשי מקצוע - באמת אחים שלנו, ככה אני רואה את זה". את הביקור בבית משפחת אל-ג'אער תיאמה לשעה 18:00 הערב.

סבן בלילה סיפרה כי הזדעזעה והתביישה כששמעה על התקרית. "הייתי רוצה לומר שזה אלימות כלפי נשים, אבל זה פשוט אלימות כלפי המין האנושי. בתור תושבת להבים שנפגשת עם האנשים ברהט כל כך הרבה, לא יכולתי לעמוד ולשתוק. אמרתי שאת החושך מגרשים באור. הרמב"ם אמר שאין דבר כזה חושך, יש היעדר אור - זאת אומרת שכדי שדברים רעים לא יקרו צריך להראות את הטוב. אז אם אנחנו נשתוק ונשב בבתים ונצקצק מול הטלוויזיה ונגיד 'זה נורא' זה נחמד, אבל אם הולכים אז אני חושבת שיש לזה ערך אחר. זה לפעול לקירוב לבבות, בוודאי שאנחנו לפני תשעה באב, שאנחנו יודעים ששנאת חינם חירבה את בית המקדש ואהבת חינם תעשה את ההיפך - גם אם זה לגוי ולגר ולכל מי שהוא לא יהודי"

היא התייחסה לדבריה של ח"כ לימור סון הר-מלך אתמול, לפיהם בנות משפחת אל-ג'אער כלל אינן ישראליות והותקפו ברכב שלא סומן כישראלי - טענות שהוכחו כלא נכונות על ידי אבי המשפחה בשיחה עם וואלה שבע. "רואים שהיא לא ביקרה בחיים ביישוב כזה, והיא לא מבינה כמה החיים שלנו מעורבים", אמרה סבן בלילה, "אין מה לעשות - גם אם לא הייתי רוצה שהם יהיו כאן, והייתי רוצה להיות ממש עם סטרילי - ואני לא, דרך אגב. אני חושבת שזה התיקון שלנו, להיות מי שאנחנו דווקא בתנאים קשים - אז אוי ואבוי לנו אם ככה נראים הערכים שלנו".

ויש היענות לקריאה שלך?

"כן, בטח, אני לא יודעת מה נעשה. אנחנו נהיה עשרות". היא הדגישה כי בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק של להבים נרשמה היענות של 25 בני אדם, וכי רק בשעות הצהריים תתפנה לסדר את הרשימות המלאות. לדבריה, "זה ביקור קצר של הושטת יד וחיבוק ופרחים ולהגיד 'אנחנו נגד אלימות באשר היא, ואנחנו אוהבים אתכם, השכנים שלנו'. הרי מה אנחנו רוצים, להבעיר עוד זירה? הרי הבדואים, בין אם אנחנו מאמינים להם ובין אם לא, תפסו צד ב-7 באוקטובר. לגמרי. אמרו 'אנחנו לא חמאס, אנחנו איתכם'. אז אם הם איתנו, מה אנחנו רוצים, להדיר אותם? להצית עוד זירה? זה לא חכם. גם אם אני לא אפעל מהלב, אם צריך לפעול מהשכל - צריך לחבק אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully