וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכי טובים שהכרתי": אובידיו הובאן במסר לאוהדי הפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 12:18

אובידיו הובאן הוא אחד הזרים האהובים ביותר על אוהדי הפועל באר שבע. עכשיו, הוא חוזר לעיר כשותף במסעדה חדשה, מספר על הקשר לאליניב ברדה ומדוע תמיד יישאר מחובר למועדון

שחקן הפועל באר שבע אובידיו הובאן. ברני ארדוב
שחקן הפועל באר שבע אובידיו הובאן/ברני ארדוב

אובידו הובאן הוא אחד השחקנים האהובים בכל הזמנים של הפועל באר שבע. למרות שעזב, נשאר מאוד קרוב לעיר, ובקרוב יהפוך גם לבעל עסק באר שבעי - כאשר נכנס שותף לסניף חדש של מסעדת בנדיקט בעיר. לקראת העונה הקרובה תפסנו את הובאן לראיון קצר על העיר ועל הגעגוע לאוהדים.

"ראיתי את המשחקים של באר שבע באירופה", סיפר. "אני שמח שעברו שלב, ואני בטח שיעברו גם את המשחק הקרוב מול מלאדה וגם יעפילו לשלב הבתים. בכלל, אני משתדל לצפות בכמה שיותר משחקים שאני יכול גם בשנה שעברה. כשברדה היה על הקווים דיברנו כמה פעמים, גם נתתי לו עצות ואמרתי לו מה אני חושב מכל הלב. ברדה הוא אדם מיוחד ומהצד שלי אני חושב שהוא היה ראוי לכל הטוב וההערכה בעולם".

הובאן מאמן היום ברומניה, ומבין בדיוק מה מעמד המאמן. "דיברתי עם ברדה אחרי שעזב את הפועל באר שבע וזה מאוד אכזב אותי שלא המשיך בקבוצה. אני חושב שברדה הוא חלק מבאר שבע, חלק מההיסטוריה של העיר. אבל זה החיים של מאמן. לפעמים אתה פה ולפעמים לא. ברדה הוא אדם מיוחד. הוא חבר שלי והיה קולגה. אני באמת מאחל לו את כל הטוב שבעולם".

אליניב ברדה מצביע. דני מרון,
"ברדה הוא אדם מיוחד"/דני מרון

כאמור, הובאן הפך לאחד הזרים האהובים ביותר בהיסטוריה של הפועל באר שבע, והרבה נבע מהחיבור שלו לאוהדים ולעיר. "באר שבע היא עיר מיוחדת. היה חיבור טוב מאוד ביני לבין באר שבע, גם בכדורגל וגם מבחינת חברים. קודם כל הייתי בר מזל שלקחנו אליפות ראשונה בבאר שבע, וזו הייתה גם האליפות הראשונה בקריירה שלי. בנוסף, מצאתי המון אנשים טובים, שחלקם הפכו ממש למשפחה שלי, ובגלל זה אני מחובר מאוד לעיר. מבחינתי באר שבע זה לא רק כדורגל, זה החיים, זה המשפחה".

אחד החברים הטובים ביותר של הובאן היה בנצי בלומנפלד ז"ל, אחד האוהדים הוותיקים והמוכרים בעיר. הובאן מדגיש כי מבחינתו, הוא היה משפחה: "אסי רחמים הציג אותי לבנצי והלכתי לבית שלו עם המשפחה לאכול ארוחת שישי. בגלל שהוא היה רומני ודיבר את השפה, שימח אותי להיות עם מישהו שנוכל לדבר. מאותו שישי כל ארוחת שישי הייתי אצלו. היה חיבור טוב מאוד עם בנצי ועם אשתו דליה, גם עם הבת שלו ועם שאר הילדים היה חיבור טוב מאוד. גם עכשיו אני שמח כשאני פוגש אותם ואני שמח שאנחנו כמו משפחה. הילדים שלנו אמרו שהם כאילו תאומים בבית ספר עם הילדים של המשפחה של בנצי. זה היה מדהים".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
אובידיו הובאן, שחקן הפועל באר שבע. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה! NEWS
עם חולצה לזכרו של בנצי בלומנפלד/מערכת וואלה! NEWS, אסף חיימוביץ'

הובאן הפך לשותף יחד עם חתנו של בלומנפלד ועכשיו הוא מערבב משפחה ועסקים. "דיברתי הרבה עם ישראל, החתן של בנצי, והוא דיבר איתי על עסקים. אני אוהב להשקיע את הכסף בעסקים וכשדיברנו על בנדיקט הייתי מאוהב ברעיון של המסעדה. אכלתי שם, הכרתי את המסעדה, אז החלטתי עם ישראל להשקיע ולהביא את המסעדה לבאר שבע. אני גם רוצה לבקר המון בבאר שבע ועכשיו יש לי גם קשר לעסקים אז אין ברירה", הוא אומר בחיוך.

לבסוף, יש לו גם מסר לאוהדי הפועל באר שבע. "אני מקווה שבקרוב אוכל לבוא לבקר. אני היום עסוק כי אני מאמן, אבל אני מקווה שבאחת הפגרות אבוא. אני לא יודע אם הם יודעים, אבל האוהדים של הפועל בלב שלי תמיד. הם האוהדים הכי טובים שהכרתי. אני מקווה שימשיכו לעודד את הקבוצה ולהיות שם גם ברגעים טובים וגם בקשים. אוהדים אמיתיים נשארים גם ברגעים קשים ואני מכיר אותם. הם תמיד יהיו שם, הם יהיו השחקן ה-12 של באר שבע ויצליחו. יאללה הפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully