וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המינוי החדש של יאיר נגיד

עודכן לאחרונה: 11.8.2024 / 13:01

יאיר נגיד, האיש שמזוהה עם תחום התרבות בבאר שבע, מסיים את תפקידו כראש מנהל התרבות וכעת מונה למנכ"ל הסנפונייטה הישראלית באר שבע "נהיה שגרירים ראויים לעיר באר שבע ולמוסיקה הקלאסית בארץ"

יאיר נגיד. צילום: צילום דיאגו מיטלברג, מד"א
יאיר נגיד/מד"א, צילום: צילום דיאגו מיטלברג

יאיר נגיד מונה למנכ"ל הסינפונייטה הישראלית באר שבע. נגיד התחיל את דרכו כראש תחום הפקה ותקשורת באגף הצעירים בעיריית באר שבע עם בחור צעיר ושאפתן בשם רוביק דנילוביץ' שהיה מחזיק תיק הצעירים. משם המשיך כמנהל מרכז הצעירים שנבנה בעיר ואחר כך, מונה למנהל המשכן לאומנויות הבמה, זאת במקביל להיותו ראש מנהל תרבות בבאר שבע.

ב-4 השנים האחרונות מכהן יאיר נגיד גם כסגן יו"ר איגוד מנהלי תרבות ברשויות המקומיות ואחראי קשרי ממשל של האיגוד. כעת, הוא פונה לתפקיד חדש ומשמעותי בתחום התרבות, מנכ"ל הסינפונייטה הישראלית באר שבע.

יאיר נגיד מסר לוואלה שבע: "אחרי 25 שנה במגזר הציבורי עם אהבה גדולה לעיר באר שבע ולראש העיר רוביק דנילוביץ' אני יוצא לאתגר חדש מלא יצירה ואיכות מוסיקלית!
הסינפונייטה הישראלית באר שבע היא התזמורת הקלאסית היחידה בנגב ומהטובות במדינה עם נגנים נפלאים ובניהול המוסיקלי של רני קלדרון האגדי!
אני מקווה להביא מניסיוני ויכולותיי בעולם התרבות ולהצעיד את התזמורת ליעדים חדשים ומאתגרים!

אני רוצה להודות לוועד המנהל של הסינפונייטה, ליו"ר מר מאיר אנגלרט ולמנכ"לית המצויינת היוצאת קלאודיה צובל, על הבחירה והאמון וכמובן לראש העיר רוביק דנילוביץ' איתו אני צועד יחד כבר 30 שנה.
אין לי ספק שיחד נגיע ליעדים חדשים ונהיה שגרירים ראויים לעיר באר שבע ולמוסיקה הקלאסית בארץ ובעולם!".

  • עוד באותו נושא:
  • תרבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully