וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה לדירוג הגרוע של המסעדה: לא כשרה

עודכן לאחרונה: 7.8.2024 / 9:10

בעלת הבר/מסעדה בסטורי שבבאר שבע הופתעה לגלות השבוע שהמקום דורג נמוך מאוד בגוגל. היא זעמה כשהבינה מה הסיבה לכך

הבסטורי בבאר שבע. באדיבות המסעדה,
הבסטורי בבאר שבע/באדיבות המסעדה

בר/ מסעדת הבסטורי בבאר שבע הוא אחד ממקומות הבילוי שגורפים הכי הרבה מחמאות בעיר. הוא כבר הפך לאחת המסעדות הטובות בארץ, וגם אצלנו נבחר בשנה שעברה למסעדה הטובה ביותר של השנה. אלא שהשבוע, בבסטורי, שרגילים לקבל מחמאות, גילו דירוג לא מחמיא בגוגל.

למעשה מדובר בביקורת גולשים ואחת מהבעלים של המקום, ליה מוחגולי, נכנסה לבדוק מדוע דורג המקום כל כך נמוך כדי להבין ולהשתפר. היא הופתעה לגלות שהסיבה לדירוג היא שהמסעדה לא כשרה.

צילום המסך מהביקורת. צילום מסך,
צילום המסך מהביקורת/צילום מסך

מוחגולי הופתעה וכתבה ברשתות החברתיות: "בבקשה שמישהו יסביר לי למה זה הגיוני לתת כוכב 1 על דבר כזה?". הגולשים, אגב, הופתעו מהביקורת: "המסעדה הכי טובה בבאר שבע ובעיניי גם לא נופלת מהרבה אחרות מצוינות בארץ, אנשים דבילים נותנים דירוג על בסיס כלום ושום דבר. ממליץ לכם אם אתם בעיר ללכת לבסטורי ולהנות וכמובן גם לדרג. רק תזמינו מקום מראש כי צריך, אחרת לא תיכנסו".

גולשים אחרים כתבו כי הם לא מבינים את הקשר בין כשרות לטיב המסעדה, ויתרה מזאת - קראו לאנשים להגיע לאכול בה: "אם תצליחו לתפוס מקום, כי אין מקום שבועיים מראש וזו התשובה הטובה ביותר", כתבה אחת הגולשות. המסעדה, יש לציין, לא פתוחה בשבת - אך מגישה אוכל לא כשר.

  • עוד באותו נושא:
  • אוכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully