וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית הספר למשחק גודמן נפרדו מהמנהלת האומנותית ומהבוגרים

עודכן לאחרונה: 2.8.2024 / 9:06

בבית הספר למשחק גודמן נפרדו השבוע מהמנהלת האומנותית שיר גולדברג ומהסטודנטים ממחזור יז'

המצטיינים. שחר ברכה,
המצטיינים/שחר ברכה

השבוע ערכו בבית הספר למשחק גודמן מסיבת סיום לסטודנטים ופרידה משיר גולדברג, המנהלת האומנותית שעוזבת את בית הספר. בערב חולקו תעודות הצטיינות לסטודנטים הנבחרים. הסטודנטים פז כהן, ליהיא שניצר, זיו טבול, דורון מגלי, רז טרייטל, בנימין עציון, שיר בוטאשוילי, נועה קורייש, איתמר מועלם, טל אופק זכו גם במלגה כספית.

מי שסיימה עם הצטיינות תלת שנתית היא זיו טובול, צעירה מבאר שבע. טובול סיפרה לוואלה שבע על הזכייה בהצטיינות: "לסיים שלוש שנים של לימודי משחק בהצטיינות תלת- שנתית זה כנראה היה אחד הדברים האחרונים שחשבתי עליהם כשנכנסתי למערבולת של הלימודים בגודמן, בית ספר למשחק.
לוחות זמנים משוגעים, שיעורים שפותחים את הראש (כשלפעמים, בא לך פיזית לפתוח את הראש), צוות, מורים ומורות, במאים ובמאיות מרקעים וגישות שונות ובעיקר כיתה שמורכבת מהאנשים הכי מטורפים שיכולים להיות שהופכים להיות בית אחד לשנייה.

מצטיינת תלת שנתית. זיו טובול. שחר ברכה,
מצטיינת תלת שנתית. זיו טובול/שחר ברכה

"לימודי משחק דורשים ממך את כל כולך. את הלב שלך, את הראש שלך, את התנועה שלך , את הקול שלך וגם את שעות השינה. אבל זה קרה לכאורה סיימתי לימודי משחק. בהצטיינות.
פשוט זה רק לכאורה כי יש עוד פרזנטציה ו3 הפקות לפניי (המלחמה טרפה את הקלפים וגם את הלו"ז- אז, עוד פוש אחד אחרון). אני מחכה כבר לצאת החוצה עם ארגז כלים משובח שרכשתי כאן בידיעה וכוונה כנה להרחיב ולהגדיל אותו עוד ועוד.

את טובול ושאר הסטודנטים תוכלו לראות במחזמר שיער בבימויו של שמוליק יפרח שתעלה ב23.9 ובנוסף גם מתפנה בהצגות "השחף" והצגת הילדים "הכנפיים של מימי".

  • עוד באותו נושא:
  • גודמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully