וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: פסטיבל ישראל מגיע לאופקים

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 10:14

לראשונה הפסטיבל יוצא מירושלים ומגיע אל אופקים, והשנה: סוללת יצירות חדשות המגיבות למציאות הכואבת; גלי עטרי, אלי לוזון, דני בסן, מאיה קוסובר, ניר גורלי ואחרים על בימת היכל התרבות אופקים

יותר משיר אחד. חיים יפים ברבלט,
יותר משיר אחד/חיים יפים ברבלט

לראשונה פסטיבל ישראל יוצא מירושלים ומגיע אל אופקים, שדרות, קיבוץ דורות ובמועצה אזורית אשכול. באופקים, יעלה מופע שיר אחד", ההסכת המעולה של תאגיד השידור "כאן", הופך למופע בימתי עם שמונה נגנים, ביצועי לייב מרגשים, קטעי ארכיון נדירים ושלושה סיפורים הנארגים לכדי ספקטקל. בעיבוד הבימתי המיוחד מוצגים שלושה שירים שנולדו מתוך האישי והפכו להמנונים שליוו, ועדיין מלווים, את החיים שלנו כאן: את המלחמות, המחאות, ימי העצב ורגעי התקווה.

מאיה קוסובר וניר גורלי חברו אל המוזיקאים גלי עטרי, אלי לוזון, דני בסן, נדב הולנדר ואחרים ליצירת מגה-סיפור עמוק, מרגש ומעורר השראה על הביחד שלנו כאן. המופע זכה לביקורות נלהבות ולהצלחה עצומה בקרב הקהל בפסטיבל ישראל 2023, ויעלה שוב בהתאמות מתבקשות בעקבות המלחמה.
המופע מתקיים בשיתוף "תאגיד השידור - כאן" ובתמיכת הקרן לירושלים ויעלה בהיכל התרבות אופקים ביום רביעי, 11.09.24 בשעה 21:00.

ראש העיר, איציק דנינו: "אנו נרגשים לארח אצלנו באופקים את פסטיבל ישראל שלראשונה פורץ את גבולותיו ויוצא מירושלים. תושבי העיר אופקים חוו הרבה בשנה החולפת וההחלטה להביא את הפסטיבל והמופע הייחודי שיעלה בעיר נובעת מתוך הניסיון לאחות את השברים ולתת מקום לצמיחה חדשה. השירים שמלווים אירועים גדולים בחיינו הופכים לא פעם לסמל שמאחד את כולנו סביבו והבעת האמנות במרחב בו פרספקטיבת המציאות השתנתה באופן כה מובהק היא הכרחית וראויה. אני מזמין את תושבות ותושבי אופקים להגיע ולהתחבר יחד בערב אומנותי ייחודי".

  • עוד באותו נושא:
  • אופקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully